مقاله ارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پلدختر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پلدختر دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پلدختر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پلدختر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پلدختر :
تعداد صفحات :۴۱
این مطالعه به منظور بررسی و اندازهگیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پلدختر صورت گرفته است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف، کاربردی است و از نظر شیوه گردآوری دادهها، توصیفی وپیمایشی از نوع همبستگی شمرده میشود. جامعه آماری این پژوهش، کلیه مشتریان بانک انصار در شهرستان پلدختر میباشد که تعداد آنان نامحدود میباشد. با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۳۸۴ نفر از مشتریان به عنوان نمونه در نظر گرفته شد. ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه میباشد که روایی آنها هم از دید صاحبنظران و هم به کمک روش آماری تحلیل عاملی تأییدی به تأیید رسید. پایایی پرسشنامهها نیز از طریق ضریب آلفای کرونباخ تأیید شد که این ضریب برای پرسشنامه ارزش ادراک شد ۰/۹۱۱و برای عملکرد مشتری ۰/۹۱۸ میباشد. دادهها با بهرهمندی از نرم-افزارهای لیزرل و اس.پی.اس.اس تجزیه و تحلیل شد. نتایج پژوهش نشان داد که تمامی فرضیههای پژوهش مورد تأیید قرار گرفت. به طور کلی ارزش ادراک شده و عملکرد مشتریان و تمامی ابعاد آنها در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پلدختر در حد مطلوبی می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.