مقاله تحلیل رگرسیونی و ارایه مدل نرخ خرابی و عوامل مؤثر بر آن در تراکتورهای برخی شهرهای استان خوزستان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل رگرسیونی و ارایه مدل نرخ خرابی و عوامل مؤثر بر آن در تراکتورهای برخی شهرهای استان خوزستان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل رگرسیونی و ارایه مدل نرخ خرابی و عوامل مؤثر بر آن در تراکتورهای برخی شهرهای استان خوزستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل رگرسیونی و ارایه مدل نرخ خرابی و عوامل مؤثر بر آن در تراکتورهای برخی شهرهای استان خوزستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل رگرسیونی و ارایه مدل نرخ خرابی و عوامل مؤثر بر آن در تراکتورهای برخی شهرهای استان خوزستان :
تعداد صفحات :۱۷
عملکرد مؤثر یک سیستم به برنامهریزی قابل قبول فعالیتهای سرویس و تعمیرات آن سیستم وابسته است. برنامهریزی مدیریتی مؤثر به تخمین دقیق پارامترهای سیستم نگهداری مربوط میشود. برای بررسی نرخ خرابی تراکتورها در استان خوزستان مطالعهای از طریق پرسشنامه و مصاحبه مستقیم با تعداد ۳۰۰ کاربر تراکتور در چهار منطقه از استان روی چهار مدل تراکتور انجام گرفت و متغیرهای سابقه رانندگی، سطح تحصیلات، وضعیت گواهینامه، گذراندن دورههای آموزشی کار با تراکتور، محل کار (منطقه و شهر)، نوع سرویس و نگهداری، شرایط نگهداری، فاصله تا اولین تعمیرگاه، فاصله محل پارکینگ تراکتور تا محل کار، سن دستگاه، ساعات استفاده سالیانه از آن و تعداد خرابی هر دستگاه تراکتور در نظر گرفته شدند. تحلیل رگرسیون که با برآورد تابع نمایی صورت گرفت، نشان داد که تنها متغیرهای سن تراکتور، ساعات استفاده سالانه و نوع سرویس و نگهداری بر نرخ خرابی هر چهار مدل تراکتور مؤثرند و به ازای یک درصد افزایش در سن تراکتور و ساعات استفاده سالیانه، نرخ خرابی به ترتیب به میزان ۶/۰ و ۲۴/۰ درصد افزایش مییابد؛ همچنین، نرخ خرابی تراکتورهای مسیفرگوسن ۲۸۵، مسیفرگوسن ۳۹۹ و یونیورسال، نسبت به تراکتور جاندیر ۳۱۴۰ به ترتیب به میزان ۳۸۳/۰، ۴۵۳/۰ و ۱۴۳/۰ درصد بالاتر بود. علاوه براین، تراکتورهایی که سرویس و نگهداری منظمی داشتند نسبت به آنهایی که تحت سرویس و نگهداری نامنظم بودند، ۲۵۲/۰ درصد خرابی کمتری داشتند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.