مقاله تأثیر سرعت بر قابلیت کاردهی یک موتور بنزینی با استفاده از مخلوط سوخت‌های بنزین – اتانول


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تأثیر سرعت بر قابلیت کاردهی یک موتور بنزینی با استفاده از مخلوط سوخت‌های بنزین – اتانول دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر سرعت بر قابلیت کاردهی یک موتور بنزینی با استفاده از مخلوط سوخت‌های بنزین – اتانول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر سرعت بر قابلیت کاردهی یک موتور بنزینی با استفاده از مخلوط سوخت‌های بنزین – اتانول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر سرعت بر قابلیت کاردهی یک موتور بنزینی با استفاده از مخلوط سوخت‌های بنزین – اتانول :

تعداد صفحات :۲۲

در سال‌های اخیر به منظور کمی ساختن کیفیت، انرژی مفهومی تحت عنوان «اکسرژی» تعریف گردیده و به طور گسترده در طراحی، شبیه‌سازی و ارزیابی عملکرد سیستم‌های مختلف حرارتی و شیمیایی-حرارتی به کار برده شده است؛ لذا برای ارزیابی کیفیت موتورهای بنزینی در این تحقیق، قابلیت‌کاردهی یک موتور بنزینی با استفاده از مخلوط سوخت‌های بنزین و اتانول مورد بررسی قرار گرفت. همچنین تأثیر دورهای rpm 2500 و rpm 4500 بر تحلیل قانون دوم ترمودینامیک با سوخت‌های مختلف، بررسی شد. ترم‌های مورد بررسی در این تحقیق شامل قابلیت‌کاردهی از طریق انتقال گرما، بازگشت ناپذیری، قابلیت‌کاردهی کل، قابلیت‌کاردهی سوخت سوخته شده می‌باشند. نتایج این تحقیق نشان داد که، پارامترهای قابلیت‌کاردهی برای بنزین و ترکیب‌های مختلف اتانول تا مرحله‌ی احتراق زیاد می‌شوند؛ سپس با شروع مرحله‌ی انبساط کاهش می‌یابند. برای سوخت ، ۲۳/۳۲ درصد از اکسرژی ورودی به اکسرژی کار اندیکاتوری تبدیل می­شود. این مقدار برای سوخت‌های ، ، و به ترتیب ۳۷/۲۶، ۵/۲۸، ۳/۳۰ و ۸/۳۱ درصد می‌باشد. با افزایش مقدار اتانول بازده قانون دوم ترمودینامیک بیشتر می‌شود.بازده قانون دوم در دور rpm4500 برای سوخت‌های ، ، ، و به ترتیب ۳۲%، ۷/۳۵%، ۸/۳۹%، ۸/۴۲% و ۵۰% می‌باشد. همچنین با کاهش دور به rpm2500 بازده برای سوخت‌های ، ، ، و کاهش و به ترتیب ۷/۲۶%، ۴/۳۰%، ۳۱%، ۳۴% و ۳۶% شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.