مقاله پژوهشی آمیخته در فرصتها و تهدیدهای یادگیری الکترونیکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله پژوهشی آمیخته در فرصتها و تهدیدهای یادگیری الکترونیکی دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله پژوهشی آمیخته در فرصتها و تهدیدهای یادگیری الکترونیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پژوهشی آمیخته در فرصتها و تهدیدهای یادگیری الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله پژوهشی آمیخته در فرصتها و تهدیدهای یادگیری الکترونیکی :
تعداد صفحات :۳۶
در عصر تغییرات و تحولات شتابنده فناوریهای الکترونیکی، آموزش عالی میبایست برای هماهنگ شدن و وفق دادن خود با تغییرات تکنولوژیکی در آموزش، به شناسایی فرصتها و تهدیدها، طراحی، راهاندازی و توسعه سیستمهای یادگیری الکترونیکی اهتمام جدی نماید. از این رو، هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی فرصتها و تهدیدهای یادگیری الکترونیکی در دانشگاه رازی کرمانشاه بود. روششناسی پژوهش مبتنی بر رویکرد آمیخته به روش تشریحی بود. جامعهی آماری شامل مدیران، اساتید و دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه (تمام دانشکدهها به جز دانشکدههای کشاورزی و شیمی) درسال تحصیلی ۹۵ – 1394 بود. تعداد ۵۳۴ نفر بهصورت تصادفی طبقهای نسبی در بخش کمّی و تعداد ۱۰ نفر بهصورت هدفمند در بخش کیفی انتخاب شدند. دو ابزار پرسشنامه (خوشرنگ و همکاران، ۱۳۹۳) و مصاحبه برای جمعآوری دادهها استفاده شدند. ضریب پایایی پرسشنامه ۸۹/۰ a= به دست آمد. در تحلیلهای کمّی از نرمافزار Spss19 و Amos22 و در تحلیلهای کیفی از کدگذاری باز مصاحبهها استفاده شد. نتایج کمّی نشان داد، مؤلفهی هزینه– اثربخشی آموزشی مهمترین فرصت و مؤلفههای ذهنی – عاطفی و ارتباطی استاد – دانشجو و تدریس – یادگیری بهعنوان تهدیدهای یادگیری الکترونیکی شناخته شدند. در تحلیلهای کیفی راهکارهای غلبه بر تهدیدها و موانع یادگیری الکترونیکی در سه مقولهی اصلی سطح سازمانی، سطح آموزشی و سطح کاربران شناسایی شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.