مقاله مقایسه‌ی عملکرد شناختی، عاطفی و روانی- حرکتی با توجه به ارزشیابی کمی و توصیفی دانش‌آموزان پایه‌ی دوم ابتدایی شهر دزفول


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مقایسه‌ی عملکرد شناختی، عاطفی و روانی- حرکتی با توجه به ارزشیابی کمی و توصیفی دانش‌آموزان پایه‌ی دوم ابتدایی شهر دزفول دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه‌ی عملکرد شناختی، عاطفی و روانی- حرکتی با توجه به ارزشیابی کمی و توصیفی دانش‌آموزان پایه‌ی دوم ابتدایی شهر دزفول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه‌ی عملکرد شناختی، عاطفی و روانی- حرکتی با توجه به ارزشیابی کمی و توصیفی دانش‌آموزان پایه‌ی دوم ابتدایی شهر دزفول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه‌ی عملکرد شناختی، عاطفی و روانی- حرکتی با توجه به ارزشیابی کمی و توصیفی دانش‌آموزان پایه‌ی دوم ابتدایی شهر دزفول :

تعداد صفحات :۳۶

هدف پژوهش حاضر مقایسه‌ی عملکرد شناختی، عاطفی و روانی– حرکتی با توجه به ارزشیابی کمی و توصیفی دانش‌آموزان پایه‌ی دوم مدارس ابتدایی شهر دزفول است. جامعه‌ی آماری کلیه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی دوم ابتدایی شهرستان دزفول بود. حجم نمونه شامل ۵۰ کلاس مشمول طرح ارزشیابی توصیفی و ۵۰ کلاس مشمول ارزشیابی کمی است که به صورت تصادفی خوشه‌ای انتخاب شده‌اند. ابزارهای ‌اندازه‌گیری عبارتنداز: ۱- آزمون‌های عملکرد تحصیلی ریاضی، علوم و زبان فارسی. ۲- ابزارسنجش ویژگی‌های عاطفی شامل: پرسش‌نامه‌ی کیفیت زندگی در مدرسه و پرسشنامه‌ی عکس‌العمل دانش‌آموزان نسبت به کلاس و مدرسه. ۳- مقیاس‌های درجه‌بندی علوم و ریاضی برای سنجش ویژگی‌های روانی– حرکتی. در تحلیل داده‌ها از روش آماری آزمون t برای دو گروه مستقل استفاده شده است. نتایج نشان داد که اگر چه دانش‌آموزان مشمول طرح ارزشیابی توصیفی عملکرد بالاتری داشتند؛ ولی در آزمون ریاضی و زبان فارسی تفاوت معنی‌دار نبود. همچنین نمرات طرح توصیفی در متغیرهای عاطفی شامل کیفیت زندگی در مدرسه و عکس‌العمل دانش‌آموزان نسبت به کلاس و مدرسه به طور معنی‌داری با ۰۵/۰=α بیشتر از نمرات دانش‌آموزان ارزشیابی کمی بود. در متغیرهای حوزه‌ی روانی- حرکتی عملکرد دانش‌آموزان طرح توصیفی به طور معنی‌داری با ۰۵/۰=α بیشتر از دانش‌آموزان ارزشیابی کمی بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.