مقاله اثربخشی آموزش مدیریت خشم با رویکرد روان‌شناسی مثبت‌نگر بر راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و نشخوار خشم در دانشجویان دختر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله اثربخشی آموزش مدیریت خشم با رویکرد روان‌شناسی مثبت‌نگر بر راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و نشخوار خشم در دانشجویان دختر دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثربخشی آموزش مدیریت خشم با رویکرد روان‌شناسی مثبت‌نگر بر راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و نشخوار خشم در دانشجویان دختر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی آموزش مدیریت خشم با رویکرد روان‌شناسی مثبت‌نگر بر راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و نشخوار خشم در دانشجویان دختر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثربخشی آموزش مدیریت خشم با رویکرد روان‌شناسی مثبت‌نگر بر راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و نشخوار خشم در دانشجویان دختر :

تعداد صفحات :۲۹

هدف ازاین پژوهش بررسی اثر بخشی آموزش مدیریت خشم با رویکرد روان­شناسی مثبت­نگر برراهبردهای شناختی تنظیم هیجان و نشخوار خشم در دانشجویان دختر ساکن در خوابگاهدانشگاه شهید چمران اهواز بود. نمونه­ی اولیه، ۴۰۰ دانشجوی دختر (میانگین سنی۵۷/۲۱) بود که با استفاده از روش نمونه­گیری تصادفی چند مرحله­ای، انتخاب شدند ومقیاس نشخوار خشم ساخودولسکی، گلوب و کرومول و پرسشنامه راهبردهای شناختی تنظیمهیجان گارنفسکی، کرایج و اسپینهوون راتکمیل نمودند. از بین ۶۶ نفر دانشجو که دارای نشخوار خشم بالا بودند، ۳۰ نفر بهصورت تصادفی انتخاب و در گروه آزمایشی و گروه کنترل گماشته شدند. گروه آزمایشی بهمدت ۸ جلسه تحت گروه درمانی آموزش مدیریت خشم با رویکرد روان­شناسی مثبت­نگر قرارگرفت در حالی که گروه کنترل هیچ درمانی دریافت نکرد. نتایج تحلیل کوواریانس چندمتغیری داده­ها نشان داد که آموزش مدیریت خشم با رویکرد روان­شناسی مثبت­نگر بهصورت معنی­داری، باعث کاهش نشخوار خشم شد (۹۸/۱۸F=، ۰۰۱/0p<)، امابر راهبردهای شناختی مثبت و منفی تنظیم هیجان تأثیری نداشت (۳۷/۱F=،۲۵۷/۰(p< (85/1F=، ۱۹۱/0p<). اینیافته­ها نشان می­دهد که آموزش مدیریت خشم با رویکرد روان‌شناسی مثبت­نگر، می­تواند برایافراد با نشخوار خشم بالا، مفید باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.