مقاله بررسی رابطه بین استفاده از رسانه‌های جمعی و مسئولیت-پذیری جوانان (مطالعه موردی: شهر کرمانشاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی رابطه بین استفاده از رسانه‌های جمعی و مسئولیت-پذیری جوانان (مطالعه موردی: شهر کرمانشاه) دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین استفاده از رسانه‌های جمعی و مسئولیت-پذیری جوانان (مطالعه موردی: شهر کرمانشاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین استفاده از رسانه‌های جمعی و مسئولیت-پذیری جوانان (مطالعه موردی: شهر کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین استفاده از رسانه‌های جمعی و مسئولیت-پذیری جوانان (مطالعه موردی: شهر کرمانشاه) :

تعداد صفحات :۳۳

هدف اصلی این مقاله، سنجش رابطه­ی بین استفاده از رسانه‌های جمعی و مسئولیت­پذیری جوانان شهر کرمانشاه می­باشد. روش تحقیق در این پژوهش پیمایش و ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه می­باشد. جامعه­ی آماری مورد مطالعه؛ جوانان شهر کرمانشاه می­باشند که تعداد آنها برابر ۳۶۰۴۵۰ نفر است. تعداد ۴۰۰ نفر به شیوه­ی تصادفی ساده برای مطالعه انتخاب شدند. دادههای گردآوری شده با استفاده از نرم­افزار SPSSتجزیه و تحلیل شدند. از روایی صوری برای ارزیابی گویه­ها و آلفای کرونباخ برای پایایی استفاده شد. نتایج همبستگی نشان می­دهد که بین میزان استفاده از رسانه­ها (چاپی و الکترونیکی) و مسئولیت­پذیری جوانان ارتباط معناداری وجود دارد. نتایج حاصل از تحلیل رگرسیون نشان می­دهد که رسانه‌های الکترونیکی نسبت به رسانه­های چاپی می­تواند پیش­بینی­کننده­ی قوی­تری برای مسئولیت اجتماعی جوانان باشد. رسانه­ها در آگاهی ساختن جوانان به وظایف و تعهداتشان نقش اساسی به عهده دارند تا جایی که باعث تغییر در نگرش­های جوانان نسبت به تعهدات و وظایف شان شده است؛ همچنین نتایج این پژوهش نشان­دهنده­ی ارتباط معنادار بین دو سازه استفاده از رسانه­ها و مسئولیت‌پذیری جوانان است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.