مقاله بررسی برخی عوامل اجتماعی مؤثر بر هنجارشکنی دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دانش‌آموزان پسر و دختر دبیرستانی شهر اهواز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی برخی عوامل اجتماعی مؤثر بر هنجارشکنی دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دانش‌آموزان پسر و دختر دبیرستانی شهر اهواز) دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی برخی عوامل اجتماعی مؤثر بر هنجارشکنی دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دانش‌آموزان پسر و دختر دبیرستانی شهر اهواز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی برخی عوامل اجتماعی مؤثر بر هنجارشکنی دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دانش‌آموزان پسر و دختر دبیرستانی شهر اهواز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی برخی عوامل اجتماعی مؤثر بر هنجارشکنی دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دانش‌آموزان پسر و دختر دبیرستانی شهر اهواز) :

تعداد صفحات :۴۵

پژوهش حاضر با هدف بررسی برخی عوامل اجتماعی مؤثر بر هنجارشکنی در میان دانش‌آموزان پسر و دختر دبیرستانی شهر اهواز در سال ۱۳۹۴-۱۳۹۳ انجام گرفته است. در چارچوب نظری تحقیق از نظریه‌های کنترل اجتماعی، نظریه‏ی همنشینی افتراقی ساترلند، نظریه‏ی یادگیری اجتماعی تارد، نظریه‏ی پیوند اجتماعی هیرشی، نظریه‏ی آنومی دورکیم، مرتون، پارسونز و ویلیام گود و نظریه‏ی هگن استفاده شد. مطالعه به روش پیمایشی بوده و از ابزار پرسشنامه برای جمع‌آوری اطلاعات استفاده شده است. حجم نمونه ۳۷۵ نفر است که با روش نمونه‌گیری خوشه‌ای چندمرحله‌ای انتخاب گردیده است. نتایج تحلیل آماری داده‌ها نشان داد که، بین پایگاه اجتماعی ـ اقتصادی، دلبستگی به والدین، تعلق به مدرسه، دینداری و نظارت والدین با هنجارشکنی رابطه‏ی منفی و معکوس وجود دارد؛ همچنین بین جنس، از هم‌گسیختگی خانواده، معاشرت با دوستان هنجارشکن و استفاده از رسانه‌های ارتباط‏جمعی رابطه‏ی مثبت و مستقیم وجود دارد. تنها بین متغیر تفاهم والدین با هنجارشکنی رابطه‌ای مشاهده نشد. فرضیات مطرح شده ۶/۵۲ درصد از واریانس هنجارشکنی دانش‌آموزان را تبیین کرده‌اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.