مقاله خوشهبندی مشتریان بیمه بر اساس ارزشهای مورد انتظار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله خوشهبندی مشتریان بیمه بر اساس ارزشهای مورد انتظار دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله خوشهبندی مشتریان بیمه بر اساس ارزشهای مورد انتظار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله خوشهبندی مشتریان بیمه بر اساس ارزشهای مورد انتظار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله خوشهبندی مشتریان بیمه بر اساس ارزشهای مورد انتظار :
تعداد صفحات :۴۱
هدف ما در این پژوهش، بخشبندی مشتریان یک شرکت بیمه است. برای این منظور، ابتدا با بررسی پیشینه پژوهش و همچنین مصاحبه با مشتریان و خبرگان صنعت بیمه، تعداد ۳۰ متغیر به عنوان ارزشهای موردانتظار مشتریان شناسایی شد. برای تحلیل دادهها از روش تحلیل عاملی، تحلیل خوشهای K میانگین و آزمون کایدو پیرسون استفاده شد. بعد از مشخص شدن متغیرها، پرسشنامهای با مقیاس پنجگزینهای لیکرت تهیه و پس از مشخصشدن روایی و پایایی توزیع و درنهایت تعداد ۳۷۱ پرسشنامه گردآوری شد. پس از مهیا شدن دادهها با انجام تحلیل عاملی این متغیرها در قالب ۵ عامل (کیفیت، مالی، انسانی، ملموسها و سهولت) خلاصه شدند که این عوامل در مجموع بیش از ۶۲% از واریانس کل را تبیین میکردند. سپس بر اساس نتایج بهدستآمده و انجام تحلیل خوشهای، ۴ خوشه از مشتریان (قیمتگرا، خدمتگرا، سهولتگرا و رابطهگرا) شناسایی شد. درنهایت نتایج حاصل از آزمون کای دو پیرسون نشان داد که خوشههای مشتریان از نظر متغیرهای سن، وضعیت تأهل، سطح تحصیلات و میزان درآمد تفاوت معناداری با هم دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.