مقاله بررسی جایگاه هویت فرهنگی ایران در کتابهای کودکان در سالهای ۷۵،۸۰ و ۸۵
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی جایگاه هویت فرهنگی ایران در کتابهای
کودکان در سالهای ۷۵،۸۰ و ۸۵ دارای ۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی جایگاه هویت فرهنگی ایران در کتابهای
کودکان در سالهای ۷۵،۸۰ و ۸۵ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی جایگاه هویت فرهنگی ایران در کتابهای
کودکان در سالهای ۷۵،۸۰ و ۸۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی جایگاه هویت فرهنگی ایران در کتابهای
کودکان در سالهای ۷۵،۸۰ و ۸۵ :
تعداد صفحات :۴۶
مقاله حاضر با موضوع «بررسی جایگاه هویت فرهنگی ایران در کتابهای کودکان در سالهای ۷۵، ۸۰ و ۸۵»، به بررسی و مطالعه هویت فرهنگی ایران در کتابهای کودکان که در سالهای ۷۵، ۸۰ و ۸۵ منتشر شده، پرداخته است. این پژوهش با روش تحلیلمحتوا، مؤلفههای هویت فرهنگی را مورد بررسی و تحلیل قرار داده است و پایایی مقولههای مورد بررسی با استفاده از ضریب پای اسکات برابر با ۸۳ درصد تعیین شد. جامعه آماری شامل ۸۸ داستان واقعگرا از میان ۲۱ عنوان کتاب مناسب برای گروه سنی ب و ج بود که توسط نویسندگان ایرانی نوشته شده بودند و توسط شورای کتاب کودک در سالهای ۷۵،۸۰ و ۸۵انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات در این پژوهش چک لیست بوده و برای تحلیل دادهها از نرمافزار spss 18 استفاده شده است. نتایج حاصل از بررسی هفت مؤلفه در زمینه هویت فرهنگی شامل، مؤلفههای «علاقه به آداب و رسوم و سنتهای ملی» با ۷/۳۴ درصد، «علاقه به زبان و ادبیات» با ۰/۳۲ درصد دارای بالاترین درصد فراوانی بوده است. مطالعه وضعیت هویت فرهنگی در هریک از سالهای مورد بررسی، نشان میدهد، که میزان توجه داستانهای کودک به مؤلفه هویت فرهنگی در سه مقطع زمانی بررسی شده، یکسان نیست.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.