مقاله ضرورتیابی قانون جامع رسانههای همگانی در جمهوری اسلامی ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ضرورتیابی قانون جامع رسانههای همگانی
در جمهوری اسلامی ایران دارای ۴۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ضرورتیابی قانون جامع رسانههای همگانی
در جمهوری اسلامی ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ضرورتیابی قانون جامع رسانههای همگانی
در جمهوری اسلامی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ضرورتیابی قانون جامع رسانههای همگانی
در جمهوری اسلامی ایران :
تعداد صفحات :۴۹
با توجه به جایگاه ویژه و منحصربهفرد رسانههای همگانی در عصر اطلاعات، در بسیاری از کشورها و نهادهای بینالمللی، به قانونگذاری در حوز رسانههای همگانی به منظور نظمبخشی و پیگیری سیاستهای مطلوب خود، توجه خاصی شده است. در میان تجربههای گوناگون قانونگذاری، تجرب «قانون جامعنویسی» در حوز رسانههای همگانی، به مثابه یکی از اصلیترین و مهمترین رویکردها، در سالهای اخیر با رشد فزایندهای همراه بوده است.
در کشور ما نیز موضوع قانون جامعنویسی در حوز رسانههای همگانی، بهخصوص پس از تدوین و تصویب برنام چهارم توسعه (۱۳۸۳) مورد توجه قرار گرفته؛ به طوری که در این برنامه، دولت مکلف به تدوین «نظام جامع حقوقی رسانههای همگانی» شده است. در برنام پنجم توسعه نیز ـ که به تازگی لازمالاجرا شده ـ بر این امر بسیار تأکید شده است. بر این اساس، در این مقاله مسئل ضرورتیابی قانون جامع رسانههای همگانی در ایران به عنوان مطالع پیشینی تدوین قانون، مطرح شده است.
به نظر نگارنده حال که بناست قانون جامع رسانههای همگانی تهیه و تصویب شود، پیش از آغاز تدوین قانون باید به این سؤال اساسی پاسخ داد: آیا تدوین قانون جامع رسانههای همگانی در جمهوری اسلامی ایران ضرورت دارد؟ این مقاله درصدد پاسخگویی به این پرسش است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.