مقاله بررسی میزان باورپذیری پدیده «شایعه» در پیام رسانهای موبایلی بین مردم شهرستان اهواز با تأکید بر نقش «رسانه ملی»
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی میزان باورپذیری پدیده «شایعه» در پیام رسانهای موبایلی بین مردم شهرستان اهواز با تأکید بر نقش «رسانه ملی» دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی میزان باورپذیری پدیده «شایعه» در پیام رسانهای موبایلی بین مردم شهرستان اهواز با تأکید بر نقش «رسانه ملی» کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان باورپذیری پدیده «شایعه» در پیام رسانهای موبایلی بین مردم شهرستان اهواز با تأکید بر نقش «رسانه ملی»،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی میزان باورپذیری پدیده «شایعه» در پیام رسانهای موبایلی بین مردم شهرستان اهواز با تأکید بر نقش «رسانه ملی» :
تعداد صفحات :۴۵
با وجود رسانههای اجتماعی مجازی چون تلگرام پدیده شایعه رواج بسیاری پیدا کرده است. از طرفی دیگر وقتــی مخاطــب از اطلاعرسانی شبکههای رسمی، مانند تلویزیون قانع نشود و حس کنــد در جریان کل پدیده یا رخداد قرار نگرفته اســت، ضمن کم شــدن اعتماد به جریان اطلاعرســانی رســمی، ســعی در کسب اطــلاع از طــرق دیگر مانند پیام رسانهای موبایلی میکند. به مرور زمان و در نتیجه منطقی این اتفاق، اخبار منتشــر شــده در پیام رسانهای موبایلی کــه همواره ممکن است آمیخته با شایعات باشد بهعنوان منبع مورد مراجعه مخاطبان قرار میگیرد. در این پژوهش با هدف بررسی میزان باورپذیری پدیده «شایعه» در پیام رسانهای موبایلی بین مردم شهرستان اهواز با تأکید بر نقش «رسان ملی» به انجام رسیده است. روش پژوهش، پیمایشی و ابزار اندازهگیری، مصاحبه و پرسشنامه است. جامعه آماری کلیه افراد ۱۵ تا ۶۰ سال ساکن شهر اهواز هستند که بر اساس آمارنامه کلانشهر اهواز در سال ۱۳۹۰، ۷۲۸۹۵۵ نفر بودهاند. روش نمونهگیری خوشهای چند مرحلهای است. نتایج نشان داد ۸/۴۸ درصد پاسخ افراد اعتماد خود را به مطالب ارائه شده از رسانه ملی را زیاد و خیلی زیاد دانسته و ۲/۵۱ درصد افراد اعتماد زیادی به مطالب ارائه شده از رسانه ملی ندارند. همچنین ۶۲ درصد افراد اظهار داشتهاند که در صورت مواجهه با اخبار متناقض رسانه ملی را جهت آگاهی از اخبار واقعی انتخاب میکنند. همچنین در حدود ۸۰ درصد افراد رسانه ملی را قابل اطمینانتر از پیام رسانهای موبایلی میدانند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.