مقاله بررسی عوامل مؤثر در رقابت رسانهای (مطبوعات) از دیدگاه دستاندرکاران رسانه (با تأکید بر مطبوعات سراسری )
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی عوامل مؤثر در رقابت رسانهای (مطبوعات)
از دیدگاه دستاندرکاران رسانه
(با تأکید بر مطبوعات سراسری ) دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر در رقابت رسانهای (مطبوعات)
از دیدگاه دستاندرکاران رسانه
(با تأکید بر مطبوعات سراسری ) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر در رقابت رسانهای (مطبوعات)
از دیدگاه دستاندرکاران رسانه
(با تأکید بر مطبوعات سراسری )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مؤثر در رقابت رسانهای (مطبوعات)
از دیدگاه دستاندرکاران رسانه
(با تأکید بر مطبوعات سراسری ) :
تعداد صفحات :۳۳
یک سازمان مطبوعاتی، بهعنوان سازمان خدماتی بهمنظور افزایش درآمد و تصاحب بازار نشر، روشهای مختلفی را برای رقابت با سایر رسانهها اتخاذ میکند. این رقابت، ابعاد متعددی را در برمیگیرد که در زمینههای حفظ مخاطبان، جذب مخاطبان جدید، تولید مطالب اختصاصی، سبقت خبری، فروش بیشتر، جذب آگهی بیشتر و افزایش تیراژ مطرح میشود. در این پژوهش، به روش «پیمایش» درباره چگونگی ایجاد فضای رقابتی در روزنامههای ایران تحقیق شده و دیدگاه مدیران بخش تحریریه پنج روزنامه مطرح کشور بررسی شده است. در این پژوهش مشخص شد که روشهای روزنامهنگاری (تحقیقی و تشریحی)، امنیت شغلی، خصوصیسازی و مدیریت تخصصی در ایجاد فضای رقابتی مؤثر است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.