مقاله رابطه علّی توانمندسازی روانشناختی و قابلیت فنآوری اطلاعات مدیران مدارس متوسطه شهر اصفهان با میانجیگری خودکارآمدی عمومی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه علّی توانمندسازی روانشناختی و قابلیت فنآوری اطلاعات مدیران مدارس متوسطه شهر اصفهان با میانجیگری خودکارآمدی عمومی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه علّی توانمندسازی روانشناختی و قابلیت فنآوری اطلاعات مدیران مدارس متوسطه شهر اصفهان با میانجیگری خودکارآمدی عمومی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه علّی توانمندسازی روانشناختی و قابلیت فنآوری اطلاعات مدیران مدارس متوسطه شهر اصفهان با میانجیگری خودکارآمدی عمومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه علّی توانمندسازی روانشناختی و قابلیت فنآوری اطلاعات مدیران مدارس متوسطه شهر اصفهان با میانجیگری خودکارآمدی عمومی :
تعداد صفحات :۲۵
هدف پژوهش حاضر، تعیین رابطه علی توانمندسازی روانشناختی و قابلیت فنآوری اطلاعات با میانجیگری خودکارآمدی مدیران مدارس دخترانه متوسطه شهر اصفهان بوده که با روش پژوهش همبستگی انجام شد. جامعه آماری، شامل کلیه مدیران مدارس دخترانه متوسطه شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ به تعداد ۲۵۰ نفر بود. حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران، ۱۵۲ نفر برآورد گردید و روش نمونهگیری تصادفی طبقهای بر حسب ناحیه بود. ابزار جمعآوری دادهها، پرسشنامههای توانمندسازی روانشناختی اسپریتزر، خودکارآمدی شوارتز و جروسالم، و قابلیت فنآوری اطلاعات بود. روایی صوری پرسشنامهها مورد بررسی و تأیید قرار گرفت. پایایی بر اساس آلفای کرونباخ برای پرسشنامه توانمندسازی ۸۵/۰، برای پرسشنامه خودکارآمدی ۰/۸۰ و برای پرسشنامه قابلیت فنآوری اطلاعات ۰/۸۲ برآورد گردید. دادهها با نرمافزارهای آماری Lisrel وSPSS نسخه ۱۸ در سطح آمار توصیفی و آمار استنباطی با آزمونهای رگرسیون چندگانه، ضریب همبستگی پیرسون و معادلات ساختاری مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که بین توانمندسازی روانشناختی با قابلیت فنآوری اطلاعات مدیران رابطه مثبت معنادار وجود دارد. همچنین، بین خودکارآمدی مدیران با قابلیت فنآوری اطلاعات رابطه مثبت معنادار وجود دارد. بعد معنیدار بودن توانمندسازی روانشناختی بهترین پیشبینیکننده قابلیت فنآوری اطلاعات مدیران بود. نتایج حاصل از معادلات ساختاری نشان داد توانمندسازی روانشناختی از طریق خودکارآمدی عمومی بر قابلیتهای فنآوری مدیران تأثیرگذار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.