مقاله تحلیل محتوای چندرسانه‎ای‎های آموزشی درس فیزیک با توجه به اصول چندرسانه‎ای، ساختار و محتوا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تحلیل محتوای چندرسانه‎ای‎های آموزشی درس فیزیک با توجه به اصول چندرسانه‎ای، ساختار و محتوا دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل محتوای چندرسانه‎ای‎های آموزشی درس فیزیک با توجه به اصول چندرسانه‎ای، ساختار و محتوا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل محتوای چندرسانه‎ای‎های آموزشی درس فیزیک با توجه به اصول چندرسانه‎ای، ساختار و محتوا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل محتوای چندرسانه‎ای‎های آموزشی درس فیزیک با توجه به اصول چندرسانه‎ای، ساختار و محتوا :

تعداد صفحات :۳۷

هدف از نگارش این مقاله، تحلیل محتوای چندرسانه‌ ای‌ های آموزشی فیزیک سال دوم متوسطه بر اساس اصول چندرسانه ‌ای‌ ها، ساختار و محتوا می‌ باشد. این اصول، شامل اصل مالتی مدیا، هم‌جواری، گفتار، کثرت و شخصی ‌سازی می‌باشد. این پژوهش به روش کیفی انجام شد. نمونه مورد بررسی، گزیده‌ای از نرم‌افزارهای آموزشی درس فیزیک سال دوم دوره متوسطه می‌باشد. به علت اندک بودن جامعه آماری، کل نرم‌افزارهای چندرسانه ‌ای (۱۱ نرم‌ افزار) انتخاب و به روش تحلیل محتوا بررسی شدند. در مجموع، ۱۵ مقوله و ۹۷ کد از ابعاد و ویژگی‌های زمینه‌ ای، ساختاری و محتوایی نرم‌ افزارهای آموزشی شناسایی و بررسی شدند. مطابق یافته‌ ها، کلاً در چندرسانه ‌ای‌ های مورد بررسی ویژگی زمینه ‌ای مورد توجه بیشتری واقع شده است. در مقوله‌ ساختاری، توجه بیشتر روی بخش مقدماتی و توجه کمتر به مقوله‌ جنبی شده است. در مقوله‌ محتوای اصلی که اصول چندرسانه‌ای مورد بررسی قرار گرفت، اصل‌ های کثرت و گفتار دارای اهمیت بیشتر و اصل شخصی‌ سازی دارای اهمیت کمتری می‌ باشد. هرکدام از این مقوله‌ های شناسایی شده که کمتر به آنها اهمیت داده شده است، می‌ توانند به‌عنوان موضوعاتی مستقل در پژوهش‌ های آینده به پژوهشگران یاری رسانند و زمینه‌ساز رفع مشکلات چندرسانه‌ ای‌ های آموزشی و هم‌چنین، شناسایی ابعاد جدید شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.