مقاله تأثیر بازی‌های رایانه ای غیربومی بر تغییر هویت دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تأثیر بازی‌های رایانه ای غیربومی بر تغییر هویت دانش آموزان دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر بازی‌های رایانه ای غیربومی بر تغییر هویت دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر بازی‌های رایانه ای غیربومی بر تغییر هویت دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر بازی‌های رایانه ای غیربومی بر تغییر هویت دانش آموزان :

تعداد صفحات :۳۷

این تحقیق با هدف اصلی شناسایی تأثیر بازی‌های رایانه‌ای غیربومی بر تغییر هویت دانش‌آموزان براساس مؤلفه‌های هویت ملی، دینی، خانوادگی، جنسیتی و شخصی انجام شد. روش تحقیق، توصیفی از نوع زمینه‌‌یابی است. جامعه آماری، شامل: کلیه دانش‌آموزان دختر و پسر دوره متوسطه استان مازندران به تعداد ۲۹۷۵۷ نفر بود که با استفاده از فرمول کوکران، ۴۸۷ نفر با روش نمونه‌گیری خوشه‌ای چندمرحله‌ای انتخاب شدند. برای گردآوری داده‌ها از روش کتابخانه‌ای و میدانی و ابزار پرسش‌نامه محقق‌ساخته استفاده شده است. روایی صوری و محتوایی پرسش‌نامه توسط متخصصان مربوطه تأیید شد و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ، ۹۱/۰ به‌دست آمد. جهت تجزیه و تحلیل داده‌ها از آزمون tتک نمونه‌ای، آزمون t دو گروه مستقل و تحلیل واریانس یک‌راهه (ANOVA) استفاده شده است. نتایج نشان داد که بازی‌های رایانه‌ای بر هویت ملی، دینی، خانوادگی، جنسیتی دانش‌آموزان تأثیر معنی‌داری دارد و بر هویت شخصی آنها تأثیر معنی‌داری ندارد. هم‌چنین، اختلاف معنی‌داری بین دختران و پسران در تأثیر بازی‌های رایانه‌ای در متغیرهای هویت (دینی، خانوادگی، جنسیتی و شخصی) وجود دارد. این تأثیر در هویت پسران بیشتر از دختران است و تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر هویت دانش‌آموزان برحسب پایه و رشته تحصیلی اختلاف معنی‌داری ندارد. به‌طور کلی، نتایج نشان داد، استفاده زیاد و نامناسب از بازی‌های رایانه‌ای غیر‌بومی سبب تضعیف هویت دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.