مقاله رابطه بین بهره‌گیری از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس با عدالت و اعتماد آموزشی ادراک شده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله رابطه بین بهره‌گیری از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس با عدالت و اعتماد آموزشی ادراک شده دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه بین بهره‌گیری از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس با عدالت و اعتماد آموزشی ادراک شده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین بهره‌گیری از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس با عدالت و اعتماد آموزشی ادراک شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه بین بهره‌گیری از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس با عدالت و اعتماد آموزشی ادراک شده :

تعداد صفحات :۲۷

هدف تحقیق حاضر، تعیین مقاله رابطه بین بهره‌گیری از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس با عدالت و اعتماد آموزشی ادراک شده بوده است. روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری تحقیق مشتمل بر کلیه دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه مدارس هوشمند شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ شامل ۱۵۰۰۰ نفر بود. بر اساس جدول کرجسی و مورگان تعداد ۳۷۲ نفر به صورت تصادفی و به روش خوشه‌ای چند‌مرحله‌ای، به عنوان تحقیق انتخاب شدند. ابزار تحقیق شامل سه نوع پرسش‌نامه بود که عبارتند از: پرسش‌نامه محقق ساخته بهره‌گیری از فاوا در تدریس مشتمل بر ۱۵ گویه (۰/۸۹=α)، پرسش‌نامه نقش فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات (رایانه و اینترنت) بر عدالت آموزشی دارای ۴۰ سؤال (۰/۹۲=α) و پرسش‌نامه محقق ساخته اعتماد آموزشی مشتمل بر ۲۰ گویه (۰/۹۴=α). تجزیه و تحلیل داده‌ها با استفاده از آمار توصیفی (میانگین و درصد) و آمار استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون و آزمون کلموگروف-اسمیرنف، آزمون tتک نمونه‌ای و تحلیل رگرسیون چندمتغیره) با نرم‌افزارSPSS 20 صورت گرفت. نتایج تحقیق نشان داد، وضعیت بهره‌گیری از فاوادر تدریسبالاتر از حد متوسط است؛ وضعیت عدالت آموزشی اندکی پایین‌تر از حد متوسط است. وضعیت اعتماد آموزشی بالاتر از حد متوسط است. هم‌چنین، نتایج ضریب همبستگی نشان داد، بین بهره‌گیری از فاوا در تدریس با عدالت آموزشی و اعتماد آموزشی رابطه مثبت و معنادار وجود دارد (۰/۰۵>P). نتایج تحلیل رگرسیون چندگانه نشان داد که بهره‌گیری از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس و ابعاد آن، توان پیش‌بینی عدالت و اعتماد آموزشی را دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.