مقاله تأثیر بازی‎های رایانه‎ای بر سلامت روان دانش‎آموزان دوره متوسطه شهر گرگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تأثیر بازی‎های رایانه‎ای بر سلامت روان دانش‎آموزان دوره متوسطه شهر گرگان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر بازی‎های رایانه‎ای بر سلامت روان دانش‎آموزان دوره متوسطه شهر گرگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر بازی‎های رایانه‎ای بر سلامت روان دانش‎آموزان دوره متوسطه شهر گرگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر بازی‎های رایانه‎ای بر سلامت روان دانش‎آموزان دوره متوسطه شهر گرگان :

تعداد صفحات :۲۶

هدف از انجام این تحقیق، شناسایی تأثیر استفاده از بازی­ های رایانه­ ای توسط دانش­ آموزان دوره متوسطه بر سلامت روان آنها می‎باشد. این تحقیق با استفاده از روش پس رویدادی انجام گرفت. جامعه آماری آن شامل کلیه دانش­آموزان دوره متوسطه گرگان بود. حجم نمونه، با استفاده از فرمول کوکران، ۴۵۶ نفر محاسبه گردید. جهت انتخاب نمونه، ابتدا با استفاده از روش نمونه­گیری خوشه­ای از میان نقاط چهارگانه مدارس متوسطه شهر گرگان، چند مدرسه به صورت تصادفی به عنوان خوشه انتخاب شدند و سپس، متناسب با جمعیت آماری هر مدرسه (بر حسب جنسیت و جمعیت دانش‏آموزان)، نمونه لازم به صورت تصادفی انتخاب گردید. ابزار گردآوری داده­ها، پرسش‎نامه استاندارد سلامت عمومی GHQ28 در چهار بعد وضعیت جسمانی، اضطراب و اختلال خواب، میزان افسردگی و اختلال در کنش اجتماعی بود. داده‎ها با استفاده از روش‎های آمار توصیفی و آمار استنباطی شامل آزمون‎های تی گروه‎های مستقل و آزمون تحلیل واریانس یک­ طرفه تجزیه و تحلیل شد. نتایج به­ دست آمده نشان داد که بازی­ های رایانه­ ای بر وضعیت جسمانی دانش­ آموزان مؤثر است، ولی تأثیری بر اضطراب و اختلالات خواب، میزان افسردگی، اختلال در کنش اجتماعی و در کل سلامت روانی دانش­آموزان ندارد. هم‎چنین، در مقایسه ویژگی‎های جمعیت شناختی، بین وضعیت جسمانی، اضطراب و اختلال خواب و سلامت روان (در کل) دانش­ آموزان دختر و پسر تفاوت معنادار بود، ولی بر اساس پایه تحصیلی دانش‎آموزان، تفاوت معناداری به دست نیامد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.