مقاله بررسی تأثیر متغیرهای فردی، سازمانی و فرهنگی بر پذیرش فنآوری اطلاعات در میان دبیران در قالب الگویابی علّی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر متغیرهای فردی، سازمانی و فرهنگی بر پذیرش فنآوری اطلاعات در میان دبیران در قالب الگویابی علّی دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر متغیرهای فردی، سازمانی و فرهنگی بر پذیرش فنآوری اطلاعات در میان دبیران در قالب الگویابی علّی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر متغیرهای فردی، سازمانی و فرهنگی بر پذیرش فنآوری اطلاعات در میان دبیران در قالب الگویابی علّی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر متغیرهای فردی، سازمانی و فرهنگی بر پذیرش فنآوری اطلاعات در میان دبیران در قالب الگویابی علّی :
تعداد صفحات :۳۳
هدف پژوهش حاضر، بررسی عوامل فردی، سازمانی و فرهنگی مؤثر بر پذیرش فنآوری اطلاعات در میان دبیران در قالب یک الگوی علی بود. پژوهش حاضر، در زمره الگویابی علی قرار میگیرد که شامل تحلیل مسیر و مدلیابی معادلات ساختاری میشوند. جامعه آماری در این پژوهش، دبیران دوره متوسطه ناحیه یک شهر ارومیه، با حجم ۲۶۰ نفر بودند. ۱۵۰ نفر از آنها بر اساس جدول کرجسی و مورگان و به روش نمونهگیری خوشهای انتخاب و به پرسشنامهای متشکل از خرده مقیاسهای تصمیم به استفاده، انتظار عملکرد، انتظار تلاش، نفوذ اجتماعی و شرایط تسهیلکننده، فردگرایی/ جمعگرایی، فاصله قدرت و ابهامگریزی، و مردانگی/ زنانگی پاسخ دادند. برای تجزیه و تحلیل دادهها، از الگویابی معادلات ساختاری بر اساس روش حداقل مجذورات جزیی (PLS) و آزمون تی تک متغیره برای بررسی وضعیت مؤلفههای فرهنگی و سازمانی استفاده شد. یافتهها نشان داد که انتظار عملکرد و تلاش، و نفوذ اجتماعی اثر مثبت و معنیدار بر تصمیم به استفاده از فنآوری اطلاعات دارند. شرایط تسهیلکننده و مردانگی/ زنانگی نیز اثر مثبت و معنیداری بر استفاده داشت. همچنین، اثر ابهامگریزی و فاصله قدرت نیز بر این متغیر منفی و معنیدار بود. اما اثر فردگرایی/ جمعگرایی بر این متغیر معنیدار نبود. در نهایت، مدل آزمون شده ۲۷ درصد از تغییرات تصمیم به استفاده از رایانه و ۱۹ درصد تغییرات استفاده را پیشبینی کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.