مقاله آموزش از راه دور: رضایتمندی، فرهنگ استفاده از فنآوری اطلاعات و ارتباطات و خودآموزی دانشآموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله آموزش از راه دور: رضایتمندی، فرهنگ استفاده از فنآوری اطلاعات و ارتباطات و خودآموزی دانشآموزان دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله آموزش از راه دور: رضایتمندی، فرهنگ استفاده از فنآوری اطلاعات و ارتباطات و خودآموزی دانشآموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آموزش از راه دور: رضایتمندی، فرهنگ استفاده از فنآوری اطلاعات و ارتباطات و خودآموزی دانشآموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله آموزش از راه دور: رضایتمندی، فرهنگ استفاده از فنآوری اطلاعات و ارتباطات و خودآموزی دانشآموزان :
تعداد صفحات :۳۲
هدف این مقاله، تعیین میزان موفقیت مدارس آموزش از راه دور در گسترش فرهنگ استفاده از فنآوری اطلاعات و ارتباطات و بررسی تأثیر آموزش از راه دور در خودآموزی دانشآموزان و شناسایی میزان رضایتمندی دانشآموزان دورههای راهنمایی و متوسطه از این گونه آموزشها میباشد. مطالعه از نوع ارزشیابی است. جامعه آماری، کلیه مدارس آموزش از راه دور کشور بود. دادهها با تکمیل ۸۷۵ پرسشنامه در ۴۲ مدرسه آموزش از راه دور ۶ استان جمعآوری شد. برای اندازهگیری متغیرها، از پرسشنامههای محقق ساخته برای نگرش دانشآموزان نسبت به رضایت از تحصیل در مدارس آموزش از راه دور (۲۶ سؤالی) و برای اندازهگیری نگرش آنان نسبت به خودآموزی (۹ سؤالی) و برای اندازهگیری نگرش دبیران و کارکنان نسبت به موفقیت مدارس در ترویج فرهنگ استفاده از فنآوری اطلاعات و ارتباطات (۲۱ سؤالی) استفاده شد. ضریب آلفای کرانباخ پرسشنامهها بین ۶۳/۰ تا ۹۶/۰ محاسبه شد. روایی صوری پرسشنامهها با استفاده از داوری دو نفر از استادان با سابقه در زمینه آموزش از راه دور مطلوب ارزیابی شد. نتایج نشان داد آموزش از راه دور در استانهای محروم موفقتر بوده و رضایت تحصیلی دو گروه دانشآموز متوسطه و راهنمایی مناسب بوده، اما دانشآموزان متوسطه بیشتر رضایت داشتهاند؛ در زمینه توسعه فرهنگ استفاده از فنآوریهای آموزشی، مدارس کمتر از میزان مورد قبول موفق بودهاند؛ عدم موفقیت با توجه به میزان برخورداری مناطق متفاوت بوده است و تحصیل در مدارس آموزش از راه دور بر خودآموزی دانشآموزان تأثیر مثبت داشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.