مقاله نظریه‌پردازی یادگیری بین‌سازمانی قابلیت‌های مدیریت پروژه در کنسرسیوم‌های بین‌المللی صنعت نفت ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله نظریه‌پردازی یادگیری بین‌سازمانی قابلیت‌های مدیریت پروژه در کنسرسیوم‌های بین‌المللی صنعت نفت ایران دارای ۵۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نظریه‌پردازی یادگیری بین‌سازمانی قابلیت‌های مدیریت پروژه در کنسرسیوم‌های بین‌المللی صنعت نفت ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نظریه‌پردازی یادگیری بین‌سازمانی قابلیت‌های مدیریت پروژه در کنسرسیوم‌های بین‌المللی صنعت نفت ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نظریه‌پردازی یادگیری بین‌سازمانی قابلیت‌های مدیریت پروژه در کنسرسیوم‌های بین‌المللی صنعت نفت ایران :

تعداد صفحات :۵۲

یادگیری بین‌سازمانی به‌عنوان یکی از منابع اصلی کسب و توسع دانش سازمانی مطرح است. کشورهای در حال توسعه، به دلیل ظرفیت‌ مالی، مدیریتی و تکنولوژیکی محدود خود، از مشارکت شرکت‌های توانمند خارجی در انجام پروژه‌های زیربنایی خود بهره می‌برند. این امر فرصت‌های فراوانی را برای یادگیری و انتقال قابلیت‌های مختلف مانند قابلیت مدیریت پروژه از شرکت‌های خارجی فراهم می‌کند. این تحقیق با رویکردی استقرایی و با استفاده از استراتژی نظری زمینه ای، ضمن شناسایی عوامل مؤثر بر یادگیری بین سازمانی قابلیتهای مدیریت پروژه، رابط بین این عوامل را در قالب شش قضیه حکمی و یک مدل مفهومی، تبیین نموده است. بر اساس یافته‌های پژوهش، یادگیری بین‌سازمانی قابلیت‌های مدیریت پروژه مستلزم توجه به «عزم شرکت داخلی به یادگیری بین‌سازمانی» به‌عنوان مقول مرکزی و سطح قابلیت‌های شرکت خارجی در مدیریت پروژه، تمایل شرکت داخلی به رشد و توسع قابلیت‌های خود در مدیریت پروژه و الزام کارفرما به پیاده‌سازی فرآیندهای مدیریت پروژه به‌عنوان پیش‌نیازهای یادگیری بین‌سازمانی است. ظرفیت یادگیری شرکت داخلی، ظرفیت یاددهی شرکت خارجی و ارتباط و تعامل دو شرکت شرایط بستر‌ساز یادگیری هستند که از طریق به‌کارگیری سازوکارهای مناسب یادگیری بین‌سازمانی، بر میزان یادگیری بین‌سازمانی قابلیت‌های ملموس و ناملموس مدیریت پروژه مؤثر واقع می‌شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.