مقاله ضریب اصطکاک در محل برخورد چرخ و ریل به صورت تابعی از پارامترهای جنس و بارگذاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ضریب اصطکاک در محل برخورد چرخ و ریل به صورت تابعی از پارامترهای جنس و بارگذاری دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ضریب اصطکاک در محل برخورد چرخ و ریل به صورت تابعی از پارامترهای جنس و بارگذاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ضریب اصطکاک در محل برخورد چرخ و ریل به صورت تابعی از پارامترهای جنس و بارگذاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ضریب اصطکاک در محل برخورد چرخ و ریل به صورت تابعی از پارامترهای جنس و بارگذاری :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

فرآیندهای رخداده در لایه سطحی جامدات در حالت اصطکاکی به روش (movable cellular automata) زM.C.A. شبیه سازی شده است. این مدل مقادیری را برای تغییر شکل الاستیک و پلاستیک و همینطور جدا شدن و جوش خوردن ذرات ساییده شده در نظر می گیرد. نشان داده شده است که حرکت نسبی جامدات، افزایشی را در لایه درهم سطح اصطکاک بوجود می آورد که سبب رخ دادن فرآیندهای قوی ترکیب مکانیکی می گردد. ما ضریب اصطکاک را در طی یک فرآیند غیر الاستیک در لایه درهم به صورت تابعی از پارامترهای جنس (تنش تسلیم، تنش گسیختگی، مدول الاستیک،ویسکوزیته، دانسیته) و پارامترهای بار (سرعت لغزشی و فشار نرمال) بررسی نموده ایم. شبیه سازی های عددی نشان می دهند که ضریب اصطکاک تنها به دو ترکیب بی بعد از پارامترهای ذکر شده وابسته است. شرایط بارگذاری و در حقیقت وضعیت تماس چرخ و ریل تجزیه و تحلیل شده و ضریب اصطکاک به صورت تابعی از دما محاسبه گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.