مقاله کاربرد روش AHP در طراحی مدل تخفیف برای جذب مشتریان به حمل و نقل ریلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کاربرد روش AHP در طراحی مدل تخفیف برای جذب مشتریان به حمل و نقل ریلی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کاربرد روش AHP در طراحی مدل تخفیف برای جذب مشتریان به حمل و نقل ریلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد روش AHP در طراحی مدل تخفیف برای جذب مشتریان به حمل و نقل ریلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کاربرد روش AHP در طراحی مدل تخفیف برای جذب مشتریان به حمل و نقل ریلی :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
با توجه به اهمیت حمل و نقل ریلی و نقش مهم آن در اقتصاد کشور، حفظ مشتریان کنونی و همچنین سوق دادن مشتریان بالقوه به سمت حمل و نقل ریلی مستلزم ارائه ارزش بیشتری به مشتریان در مقایسه با رقبا مانند حمل و نقل جاده ای می باشد.این مهم میسر نخواهد شد مگر با ایجاد مزیت های نسبی ارزشمند از دیدگاه مشتری، بطوریکه هر گونه قصور در این زمینه درکوتاه مدت و بلند مدت هزینه های هنگفتی را بدنبال خواهد داشت. برای حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید میبایست از طریق تحقیقات بازاریابی، خواسته ها و نیازهای مشتری را شناسایی و در راستای ارضاء آنها تمهیدات لازم را فراهم نمود دراین مقاله پس از ارائه خواسته های مشتریان از مدل تحلیل فرایند سلسله مراتبی ( AHP) برای شبیه سازی خواسته ها استفاده شده است. با استفاده از این مدل می توان رفتار مشتریان را با تغییر هر یک از پارامترها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داد.مثلاً با تغییر پارامتر هزینه حمل و نقل و ثابت نگهداشتن سایر پارامترها می توان میزان تخفیفی که بتوان مشتریان حمل و نقل جاده ای را به سمت حمل و نقلی ریلی سوق داد، بدست آورد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.