مقاله کنترل اندرکنش طولی پل کیلومتر ۰۰۵+۱۱ راه آهن تهران – قم با روسازی جوش طویل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کنترل اندرکنش طولی پل کیلومتر ۰۰۵+۱۱ راه آهن تهران – قم با روسازی جوش طویل دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کنترل اندرکنش طولی پل کیلومتر ۰۰۵+۱۱ راه آهن تهران – قم با روسازی جوش طویل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کنترل اندرکنش طولی پل کیلومتر ۰۰۵+۱۱ راه آهن تهران – قم با روسازی جوش طویل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کنترل اندرکنش طولی پل کیلومتر ۰۰۵+۱۱ راه آهن تهران – قم با روسازی جوش طویل :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

طراحی اغلب پلهای راه آهن در کشور مطابق با ضوابط طراحی پلهای راه صورت میگیرد . این در حالیست که ترفندها وضوابط خاصی در پلهای راه آهن مطرح است که به هیچ عنوان در طراحی پلهای جاده ای مهم نمی باشد . یکی از مهمترین نکاتی که معمولا بدان توجه نمی شود اندرکنش طولی پل و روسازی می باشد . از آنجا که در طول پلها حداقل یک درزانبساط وجود دارد ولی در روسازی درز ا نبساطی وجود ن دارد و حتی ریل در طول چندین کیلومتر پیوسته است ، عدم درنظرگرفتن اندرکنش بین روسازی و پل می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در شرایط سرویس پلها شود . در این مقاله سعی شده است تا ضمن بیان ماهیت فیزیکی این پدیده و تئوریهای حاکم بر آن ، کنترل موردی یک پل موجود برای آ ن ذکر شده و۱۱ راه آهن جدید تهران – قم نشان داد که این پل + ضوابط مربوط به مدلسازی و کنترل آن ذکر شود .کنترل پل کیلومتر ۰۰۵برای برخی از راه حلها بررسی شده و امکان اجرای آن بیان شود .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.