مقاله امکانسنجی و سنجش بُرد سرمایه‌گذاری عرصه‌های گردشگری استان آذربایجان‌غربی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله امکانسنجی و سنجش بُرد سرمایه‌گذاری عرصه‌های گردشگری استان آذربایجان‌غربی دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله امکانسنجی و سنجش بُرد سرمایه‌گذاری عرصه‌های گردشگری استان آذربایجان‌غربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله امکانسنجی و سنجش بُرد سرمایه‌گذاری عرصه‌های گردشگری استان آذربایجان‌غربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله امکانسنجی و سنجش بُرد سرمایه‌گذاری عرصه‌های گردشگری استان آذربایجان‌غربی :

تعداد صفحات :۳۸

الگوهای نوین توسعه، بر مدار توسع گردشگری و بهره‌گیری از تنوع‌های مکانی –فضایی استوار هستند. بنابراین، شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف فضاهای جغرافیایی در کانون توجه برنامه‌ریزان توسعه برای جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری قرار دارد. در این راستا، هدف پژوهش حاضر امکان‌سنجی برد سرمایه‌گذاری عرصه‌های گردشگری با تأکید بر استان آذربایجان‌غربی است. نوع تحقیق، کاربردی و روش بررسی آن توصیفی– تحلیلی است و برای تجزیه‌و‌تحلیل فضایی داده‌ها از فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی، GIS و شاخص تایل استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان می‌دهد که از کل عرصه‌های گردشگری، حدود ۴۵/۱۲ درصد دارای برد سرمایه‌گذاری ملی و بین‌المللی و حدود ۶۸/۱۸ درصد دارای برد سرمایه‌گذاری ملی و محلی است. همچنین حدود ۴۵/۱۷ درصد از کل عرصه‌های گردشگری نیز نسبتاً ‌مناسب بوده و دارای برد محلی سرمایه‌گذاری است. همچنین از نظر کارشناسان، عوامل مؤثر در برد سرمایه‌گذاری منابع گردشگری اهمیت متفاوتی (شاخص تایل برابر با ۵۵/۰) دارند و عرصه‌هایی که با معیارهایی همچون شهر، زیرساخت‌ها و خدمات شهری همجوار هستند، برد بیشتری در مقایسه با سایر عرصه‌ها دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.