مقاله سنجش میزان اجرای خطمشیهای حمایتی دولت از شرکتهای دانشبنیان (مطالع? موردی: استانهای فارس، خراسان رضوی، گیلان و هرمزگان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله سنجش میزان اجرای خطمشیهای حمایتی دولت از شرکتهای دانشبنیان (مطالع? موردی: استانهای فارس، خراسان رضوی، گیلان و هرمزگان) دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله سنجش میزان اجرای خطمشیهای حمایتی دولت از شرکتهای دانشبنیان (مطالع? موردی: استانهای فارس، خراسان رضوی، گیلان و هرمزگان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش میزان اجرای خطمشیهای حمایتی دولت از شرکتهای دانشبنیان (مطالع? موردی: استانهای فارس، خراسان رضوی، گیلان و هرمزگان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله سنجش میزان اجرای خطمشیهای حمایتی دولت از شرکتهای دانشبنیان (مطالع? موردی: استانهای فارس، خراسان رضوی، گیلان و هرمزگان) :
تعداد صفحات :۳۶
پژوهش حاضر با هدف سنجش میزان اجرای خطمشیهای حمایتی دولت از شرکتهای دانشبنیان و بررسی رابط آن با تجاریسازی اختراعات انجام شده است. روش پژوهش از نوع توصیفی ـ همبستگی و جامع آماری آن، متشکل از ۱۳۱ شرکت بوده است. دادهها با روشهای تحلیل همبستگی، رگرسیون چندگانه، معادلات ساختاری و فنون آمار توصیفی، تحلیل شدهاند. نتایج نشان داد میانگین میزان اجرای خطمشیهای حمایت مالی دولت از شرکتها ۵/۶۰ درصد، مقدار متوسط آن برابر با ۱۲۴۵ میلیون ریال، وضعیت اجرای خطمشیهای حمایت غیرمالی ضعیف و مقدار آن در مقیاس لیکرت برابر۶۳/۲ بوده است. همچنین بین اجرای خطمشیهای حمایتی با عملکرد آنها در زمین تجاریسازی اختراعات، همبستگی مثبت و معناداری وجود دارد. بر اساس نتایج تحلیل رگرسیون چندگانه ۳/۳۷ درصد تغییرات در عملکرد تجاریسازی اختراعات، به متغیرهای اجرای خطمشیهای حمایت مالی و غیرمالی مربوط میشود و حمایتهای مالی، مانند کاهش سود تسهیلات، وامهای بدون بهره و بلندمدت، معافیت مالیاتی و حمایتهای غیرمالی مانند امنیت سرمایهگذاری، شفافیت قوانین مالکیت فکری، روابط بینالمللی، آموزش منابع انسانی و کمکهای بازاریابی، بهترتیب بیشترین تأثیر را بر عملکرد تجاریسازی اختراعات داشتهاند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.