مقاله عوامل جامعه شناختی تاثیرگذار بر استفاده از برند در میان زنان مراجعهکننده به مراکز خرید شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله عوامل جامعه شناختی تاثیرگذار بر استفاده از برند در میان زنان مراجعهکننده به مراکز خرید شهر تهران دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله عوامل جامعه شناختی تاثیرگذار بر استفاده از برند در میان زنان مراجعهکننده به مراکز خرید شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل جامعه شناختی تاثیرگذار بر استفاده از برند در میان زنان مراجعهکننده به مراکز خرید شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله عوامل جامعه شناختی تاثیرگذار بر استفاده از برند در میان زنان مراجعهکننده به مراکز خرید شهر تهران :
تعداد صفحات :۲۷
مدرنیته باعث دگرگونی و تغییرات سریع در مد شده است. مد از پیامدهای مدرنیته است و این مدرنیته است که سرعت و تنوع را در درون خود، برای انسان به ارمغان آورده است. مد نقش مهمی در بازتولید روابط طبقاتی ایفا میکند. امروزه استفاده از برند تا حدودی ملاک تشخیص افراد و جایگاه اجتماعی و ثروت و موفقیت آنها میباشد. جوانان نیز بر حسب مقتضیات سنی انتظار دارند از ارزش واحترام دیگران برخوردار باشند و برای رسیدن به این هدف از ابزارها و شیوههای مختلف استفاده میکنند.
این پژوهش به طور عمده بر سهم تبلیغات، اتحاد و تمایز یافتگی افراد در جامعه به عنوان متغیرهای استفاده از برند و مدگرایی متمرکز است. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی میباشد و مطالعه برروی ۲۱۰ نفر از زنان مراجعهکننده به مراکز خرید شهر تهران انجام گرفت. بدین منظور از ابزار پرسشنامه با ۷۴سوال استفاده گردید. انتخاب نمونهها بصورت تصادفی بوده است.
هدف این پژوهش، بررسی سه عامل مؤثر در مد گرایی و ارتباط آن با برند میباشد. این عوامل شامل تبلیغات، اتحاد و تمایز است. اتحاد میل به همرنگی با دیگران را ارضا میکند و تمایز میل به جدایی و ممتاز بودن از دیگران را برآورده میسازد.
نتایج نشان میدهد بین تبلیغات و برند رابطه مثبت و معناداری وجود دارد و همچنین دو عامل تمایز و اتحاد ( با اختلاف کمی) رابطه مثبت و معناداری با برند دارند. در نهایت میتوان گفت که استفاده از برند میتواند با افزایش مدگرایی رابطه معناداری داشته باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.