مقاله نقش رسانههای جمعی در هدایت افکار عمومی در مواجهه با مخاطر? آبی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش رسانههای جمعی در هدایت افکار عمومی در مواجهه با مخاطر? آبی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش رسانههای جمعی در هدایت افکار عمومی در مواجهه با مخاطر? آبی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش رسانههای جمعی در هدایت افکار عمومی در مواجهه با مخاطر? آبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش رسانههای جمعی در هدایت افکار عمومی در مواجهه با مخاطر? آبی :
تعداد صفحات :۲۶
موضوع پژوهش پیشرو، نقش رسانههای جمعی در هدایت افکار عمومی در مواجهه با مخاطره آبی است. هدف این تحقیق، بازنمایی وضعیت موجود منابع آبی کشور از یک سو و نشان دادن نقش رسانههای جمعی در جلوگیری از تشدید مخاطره آبی در ایران از سوی دیگر است. برای این منظور در این تحقیق با ۱۰ نفر از متخصصان حوزه کشاورزی، محیط زیست، منابع طبیعی و همچنین متخصصان رسانه و علوم ارتباطات مصاحبه عمیق انجام گرفت و با استفاده از کدگذاری باز و کدگذاری محوری، نتایج تجزیهوتحلیل یافتهها در گروههای فرعی و اصلی دستهبندی شد. براساس یافتههای این تحقیق، اکنون ایران در حوزه آب در مرحله مخاطره قرار دارد و به مرحله بحران نرسیده است؛ بنابراین در این مقطع زمانی، نقش رسانههای جمعی بسیار پراهمیت است. رسانههای جمعی در مرحله مخاطره، سه وظیفه مهم دارند: پیشگیری، آمادگی و پیشبینی. براساس یافتههای این تحقیق، در مرحله پیشگیری رسانههای جمعی میتوانند فرهنگسازی، آموزش، نظارت و مطالبهگری را در دستور کار قرار دهند. در مرحله آمادگی، آنها میتوانند همبستگی اجتماعی را با آموزش صحیح به شهروندان تعمیق دهند و در مرحله پیشبینی نیز میتوانند به آگاهسازی مخاطبان در خصوص مخاطرات منابع آبی کشور مبادرت ورزند تا در کنار نهادهای متولی آب از فرو افتادن کشور از مرحله مخاطره به مرحله بحران آب جلوگیری کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.