مقاله مدلسازی و تحلیل دینامیکی بوژی MD36 و بررسی اهمیت تعمیرات صحیح در سیستم تعلیق ثانویه این بوژی با نرم افزار ADAMS/RAIL


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدلسازی و تحلیل دینامیکی بوژی MD36 و بررسی اهمیت تعمیرات صحیح در سیستم تعلیق ثانویه این بوژی با نرم افزار ADAMS/RAIL دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدلسازی و تحلیل دینامیکی بوژی MD36 و بررسی اهمیت تعمیرات صحیح در سیستم تعلیق ثانویه این بوژی با نرم افزار ADAMS/RAIL  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی و تحلیل دینامیکی بوژی MD36 و بررسی اهمیت تعمیرات صحیح در سیستم تعلیق ثانویه این بوژی با نرم افزار ADAMS/RAIL،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدلسازی و تحلیل دینامیکی بوژی MD36 و بررسی اهمیت تعمیرات صحیح در سیستم تعلیق ثانویه این بوژی با نرم افزار ADAMS/RAIL :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

در این مقاله با مدلسازی بوژی MD36 به بررسی رفتار این بوژی بر روی خط مستقیم پرداخته شده است. سرعت بحرانی بوژی بصورت خطی، غیر خطی و به روش دینامیکی بدست آمده و تاثیر آن در برخورد چرخ و ریل نشان داده شده است.همچنین در سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت ضریب راحتی برروی یک مسیر مستقیم با ناهنجاری اتفاقی محاسبه شده است. با در نظر گرفتن خرابی در سیستم تعلیق ثانویه مسائلی چون ضریب راحتی، نیروهای وارد بر سیستم تعلیق و نیروی چرخ و ریل در سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت در یک مسیر مستقیم با ناهنجاری اتفاقی بررسی شده است. در انتها با نتیجه گیری از تحلیلها، بر لزوم بهینه سازی بوژی برای خطوط ایران و تعمیرات صحیح تاکید شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.