مقاله تحلیل فضایی عوامل موثر بر دیدگاه کشاورزان استان آذربایجان غربی نسبت به تاسیس تعاونی‌های بازاریابی محصولات کشاورزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تحلیل فضایی عوامل موثر بر دیدگاه کشاورزان استان آذربایجان غربی نسبت به تاسیس تعاونی‌های بازاریابی محصولات کشاورزی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل فضایی عوامل موثر بر دیدگاه کشاورزان استان آذربایجان غربی نسبت به تاسیس تعاونی‌های بازاریابی محصولات کشاورزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل فضایی عوامل موثر بر دیدگاه کشاورزان استان آذربایجان غربی نسبت به تاسیس تعاونی‌های بازاریابی محصولات کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل فضایی عوامل موثر بر دیدگاه کشاورزان استان آذربایجان غربی نسبت به تاسیس تعاونی‌های بازاریابی محصولات کشاورزی :

تعداد صفحات :۱۳

کمک به ایجاد و توسعه تعاونی های بازاریابی محصولات کشاورزی از جمله راهکارهایی است که می تواند در امر تسهیل مشارکت کشاورزان در چرخه بازاریابی محصولات کشاورزی کمک شایانی بنماید. از این رو هدف کلی تحقیق حاضر” تحلیلفضاییعواملموثربردیدگاهکشاورزاناستانآذربایجانغربینسبتبهتاسیستعاونیهایبازاریابیمحصولاتکشاورزی” می باشد. کلیه بهره برداران بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی جامعه آماری تحقیق حاضر را تشکیل می دهند که از بین آنها تعداد ۳۸۶ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. نتایج پژوهش نشان داد که اکثریت بهره برداران (۱/۹۶ درصد) با ایجاد تعاونی های بازاریابی در منطقه موافقند. این در حالی است که کارآیی این تعاونی ها در حل مشکلات بازاریابی نیز نمره مطلوبی(میانگین ۸ از۱۰)را از نظر پاسخگویان بهره بردار کسب کرده است. ضمن آنکه بر اساس نتایج تحقیق، مشخص شد که متغیرهایی نظیر شغل اصلی و سنبهره برداران به ترتیب دارای تاثیر معناداری بر گرایش آنان به تعاونی بازاریابی و نیز دیدگاهشان به کارآیی این تشکل ها می باشند.همچنین نتایج تحقیق نشان می دهد که کمترین میزان تمایل به تاسیس تعاونی بازاریابی به شهر پیرانشهر مربوط می باشد و این در حالی است که این شهرستان از نظر نقشه مکانیابی محل تاسیس تعاونی بازاریابی از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار است. همچنین با تحلیل های صورت گرفته، سه ناحیه در استان شناسایی شد که در دسته طبقات منتخب مکانیابی نبودند ولی دارای سکونتگاه های شهری و روستایی بوده و نیازمند برنامه ریزی دقیق در این زمینه می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.