مقاله مؤلّفههای رئالیسم جادویی در رمانهای اهل غرق منیرو روانیپور و طبل حلبی گونتر گراس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مؤلّفههای رئالیسم جادویی در رمانهای اهل غرق منیرو روانیپور و طبل حلبی گونتر گراس دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مؤلّفههای رئالیسم جادویی در رمانهای اهل غرق منیرو روانیپور و طبل حلبی گونتر گراس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مؤلّفههای رئالیسم جادویی در رمانهای اهل غرق منیرو روانیپور و طبل حلبی گونتر گراس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مؤلّفههای رئالیسم جادویی در رمانهای اهل غرق منیرو روانیپور و طبل حلبی گونتر گراس :
تعداد صفحات :۲۴
اصطلاح رئالیسم جادویی یا واقعگرایی جادویی، شیوه نوینی در داستاننویسی معاصر است که در آن عناصر واقعیّت و خیال درهم میآمیزند. حاصل این تلفیق، اثری است که به هیچکدام از عناصر اوّلیّه سازندهاش شبیه نیست. در این شیوه، آمیزش دو عنصر واقعیّت و خیال چنان استادانه انجام میگیرد که تمامی حوادث غیر واقعی و خیالی در بستر داستان، کاملاً حقیقی و طبیعی جلوه میکنند؛ به گونهای که خواننده به سادگی آنها را میپذیرد. بر اساس یافتههای پژوهش، روانیپور و گراس تلاش کردهاند با روبهرو کردن خواننده با دنیایی ناآشنا، بین خواننده و داستان فاصله اندازند و برای این منظور، از زوایای دید متعدّد بهره جستهاند. شخصیّتهای دو اثر، دوگانهاند؛ یعنی از جهان واقعی به جهان تخیّلی و بالعکس سیر میکنند. هر دو نویسنده، مشکلات سیاسی – اجتماعی جامعه خود را مبنای خلق رمانهای خود قرار داده و شیوه رئالیسم جادویی را برای آفرینش داستانهای خود به کار بردهاند. رمان اهل غرق از نظر به کارگیری عناصر سحر و جادو و وهم و خیال پررنگتر است و رمان طبل حلبی، نمونههای بیشتری از مؤلّفههای دوگانگی و سکوت اختیاری داراست.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.