مقاله طراحی و انتخاب سیستم رانش در شناورهای تندرو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی و انتخاب سیستم رانش در شناورهای تندرو دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی و انتخاب سیستم رانش در شناورهای تندرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و انتخاب سیستم رانش در شناورهای تندرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی و انتخاب سیستم رانش در شناورهای تندرو :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
نیاز به افزایش سرعت و راندمان در شناورهای تندرو با ابعاد متوسط و بزرگ همواره به عنوان یک مسئله مهم و اساسی برای طراحان و سازندگان شناورهای تندرو مطرح بوده است. در این رابطه نوع و مشخصات فنی سیستم رانش به عنوان المان واسط سیستم تولید کننده قدرت و انرژی در شناور وفرم بدنه را ، می توان به عنوان یکی از المانهای اصلی در این مقوله در نظر گرفت و موفقیت طراحان به میزان توانایی آن در تطبیق کامل بین مشخصات فنی سیستم رانش و ماموریت شناور وابسته است، لذا در این مقاله جهت ارائه راه حل مناسب جهت انتخاب سیستم رانش مناسب پس از تعیین پارامترهای مناسب و کلیدی در طراحی شناورهای تندرو به انواع و اقسام این سیستم ها مشروحا اشاره شده و پارامترهای انتخاب سیستم رانش به همراه آنالیز ریاضی و درصد وزنی هر پارامتر معرفی شده است، با توجه به پارامترهای انتخاب شده آنالیز و مقایسه گروه هایاصلی رانش انجام و نهایتا زمینه های کاربرد هر گروه از سیستم های رانش اصلی در شناورهای تندرو بیان شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.