مقاله مدیریت هدفمند نمای پنجم خیابان انقلاب اسلامی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدیریت هدفمند نمای پنجم خیابان انقلاب اسلامی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدیریت هدفمند نمای پنجم خیابان انقلاب اسلامی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت هدفمند نمای پنجم خیابان انقلاب اسلامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدیریت هدفمند نمای پنجم خیابان انقلاب اسلامی :
تعداد صفحات :۶
درک رابطه میان اجزا با کلیت یک پدیده از دیرباز مورد توجه آدمی بوده و هست. عطش درک واقعیت از طریق خروج از حدود یک پدیده برای فهم کامل آن، از ابتدا در وجود انسانها وجود داشته است. ارضای این غریزه فطری چه در قالب امور متعالی و چه امور مادی، همواره لذتی بیپایان را برای انسان به ارمغان آورده است. از اینرو آدمی همواره در پی رسیدن به جایگاه یا نظرگاهی بوده که چه به لحاظ عینی و چه ذهنی به اطراف خود اشراف پیدا کند. منظر هوایی نظرگاهی است که از دریچه آسمان، فرصتی برای درک کامل و جامع یک پدیده فراهم میآورد و وسیلهای برای فهم صفتهای عالی و ابزاری قدرتمند در دستان رسانه برای جهتدهی به افکار عمومی است. برای رسیدن به درک کاملی از پدیدهها و رویدادهای عظیم اجتماعی نظیر انقلابهای مردمی، استفاده از منظر هوایی بهترین گزینه ممکن است. خیابان «انقلاب اسلامی» تهران به واسطه برخورداری از وزن ژئوپلیتیک۱ بالای خود، قریب به سیوپنج سال است که به واسطه رسانه ملی خود را برای عموم مردم ایران و حتی جهان به نمایش میگذارد، تا آنجا که در جامعه جهانی کالبد این محور و حضور میلیونی مردم در این خیابان به عنوان نمایندهای از جامعه ایرانی قلمداد میشود. در صورتیکه نمای پنجم۳ رهاشده و بامهای متروکه این محور کیفیت منظر هوایی آن را به شدت پایین آورده و ضروری است با مدیریت صحیح شاخصهای کمی و بهرهگیری از پیشینه قوی و کیفیتهای بالای مناظر هوایی در شهرهای سنتی ایران، خیابان انقلابی شایستهتر را به جامعه جهانی معرفی کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.