مقاله طراحی الگوی توسعه‌ی منابع انسانی کارآفرین بر اساس نظریه‌ی یادگیری اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله طراحی الگوی توسعه‌ی منابع انسانی کارآفرین بر اساس نظریه‌ی یادگیری اجتماعی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی الگوی توسعه‌ی منابع انسانی کارآفرین بر اساس نظریه‌ی یادگیری اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی الگوی توسعه‌ی منابع انسانی کارآفرین بر اساس نظریه‌ی یادگیری اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی الگوی توسعه‌ی منابع انسانی کارآفرین بر اساس نظریه‌ی یادگیری اجتماعی :

تعداد صفحات :۲۹

مطابق دیدگاه یادگیری اجتماعی، یادگیری می‌تواند با مشاهده‌ی رفتار دیگران و پی‌آمدهای حاصل از رفتار آنان اتفاق بیفتد. هنگامی‌که فرد رفتارکارآفرینانه را از یک کارآفـرین مشاهده می‌کند و فرد کارآفـرین نیز مورد حمایت ‌اطـرافیان قـرار می‌گیرد، این رفتار در فرد مشاهده‌کننده تقویت شده و پس از طی فرایندهای یادگیری، فعالیت کارآفرینانه را آغاز خواهد کرد. تحقیق حاضر، پس از تعیین مدل مفهومی و تأیید روایی مدل توسط خبرگان و هم‌چنین توزیع پرسش‌نامه و اجرای مصاحبه‌های نیمه‌ساخت‌یافته، با بیست و سه نفر ازکارآفرینان برتر جشنواره‌ی شیخ بهایی، انجام شده است. روش تحقیق، به شیوه کمی و کیفی است. در بخش کمّی، هدف محقق، تعیین اولویت عوامل محیطی، و میزان تأثیرگذاری عوامل مزبور بر توسعه‌ی منابع انسانی کارآفرین بوده است. یافته‌های بخش کمّی نشان می‌دهد از دیدگاه کارآفرینان، ابتدا سایر عوامل محیطی (عوامل یادگیری مشاهده‌ای) با میانگین۵۲/۵ و سپس خانواده با میانگین۳۳/۵ تأثیر بسیار زیادی بر توسعه‌ی کارآفرینی دارد. در بخش کیفی، اطلاعات حاصل از مصاحبه ها، پس از پیاده سازی براساس «نظریه‌ی بنیادی»[1] مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتیجه‌ی تحقیق، به صورت مدل علّی، زمینه ای و واسطه ای ارایه گردیده است. نتایج تحقیق حاضر نشان داد که، مشاهده، نقش بسیار زیادی در تحقق رفتارهای کارآفرینانه دارد. در مصاحبه ها، بارها فرایندهای یادگیری مشاهده‌ای مورد تأکید کارآفرینان قرار گرفته و اذعان نموده‌اند که این گونه رفتارها را در اطرافیان مشاهده کرده‌اند. فراهم نمودن امکان مشاهده‌ی رفتارهای کارآفرینانه و اقدامات حمایتی دولت، از جمله راهبردهای عملی توسعه منابع انسانی کارآفرین است. [۱]- Grounded Theory

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.