مقاله نقش کارکردهای مدیریت منابع انسانی بر اکوسیستم بازاریابی بین المللی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش کارکردهای مدیریت منابع انسانی بر اکوسیستم بازاریابی بین المللی دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش کارکردهای مدیریت منابع انسانی بر اکوسیستم بازاریابی بین المللی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش کارکردهای مدیریت منابع انسانی بر اکوسیستم بازاریابی بین المللی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش کارکردهای مدیریت منابع انسانی بر اکوسیستم بازاریابی بین المللی :
تعداد صفحات :۳۶
هدف اصلی تحقیق حاضر، بررسی نقش کارکردهای مدیریت منابع انسانی بر اکوسیستم بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای کوچک و متوسط است. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نظر ماهیت روش، توصیفی ـ پیمایشی است. جامعه آماری مطالع حاضر، شامل مدیران شرکتهای کوچک و متوسط شهر تهران است که سابقه فعالیت در بازارهای بینالمللی را دارند که تعداد آنها ۳۸۰ نفر میباشند. برای تعیین حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان تعداد ۱۸۱ نفر از مدیران این شرکتها انتخاب شدند. روش نمونهگیری نیز نمونهگیری تصادفی طبقهای بوده است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه است که برای بومیسازی و سنجش روایی، آنها را در اختیار تعدادی از صاحبنظران مدیریت و رشته بازاریابی قرار داده برای سنجش پایایی پرسشنامهها نیز از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. برای بررسی فرضیههای تحقیق نیز از آزمون معادلات ساختاری با استفاده از نرمافزار لیزرل استفاده شده است. نتایج نشان میدهد که کارکردهای مدیریت منابع انسانی بر اکوسیستم بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای کوچک و متوسط، تأثیر مثبت و معنیداری دارند. همچنین کارکرد تأمین منابع انسانی، کارکرد آموزش منابع انسانی، کارکرد بهبود کیفیت روابط، کارکرد خلق ارزش و کارکرد ارزیابی عملکرد نیز در اکوسیستم بازاریابی بینالمللی تأثیر مثبت و معنیداری دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.