مقاله تأثیر بازاریابی درونی بر هوش سازمانی در مؤسسات فناور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر بازاریابی درونی بر هوش سازمانی در مؤسسات فناور دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر بازاریابی درونی بر هوش سازمانی در مؤسسات فناور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر بازاریابی درونی بر هوش سازمانی در مؤسسات فناور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر بازاریابی درونی بر هوش سازمانی در مؤسسات فناور :
تعداد صفحات :۳۳
ازجمله مسایلی که امروزه برای بسیاری از مؤسسات و شرکتها به دغدغه مبدل شده، چگونگی چیرگی بر پویاییهای محیطی و پیشگامی در بازارهای متلاطم امروزی است. چنین امری، در پرتو هوش سازمانی بالا در برابر محیط سازمان و بهدنبال آن پاسخگویی مناسب نسبت به آن تغییرات بهخوبی محقق میگردد؛ اما چنین موفقیتی در گام نخست مستلزم توجه به بازار درونی سازمان یا بهعبارتی نیروی انسانی شایستهای است که بار کسب مزیت رقابتی پایدار را بر دوش میکشد.
هدف از انجام مطالعهی حاضر بررسی تأثیر هر یک از ابعاد بازاریابی درونی بر هوش سازمانی در مؤسسات فناور است. بر این اساس، تعداد ۳۹ شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری فارس مورد مطالعه قرار گرفتند. اطلاعات مورد نظر از طریق توزیع و جمعآوری پرسشنامه استاندارد در بین ۹۳ نفر از کارکنان بهدست آمد. برای تجزیه و تحلیل دادهها از نرمافزار smart plsاستفاده گردید و مشخص شد؛ تأثیر هر یک از مؤلفههای بازاریابی درونی بر هوش سازمانی، مثبت و معنادار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.