مقاله شناسایی و تبیین مؤلفه¬های هوش هیجانی به عنوان پیش¬بین¬های ایجاد کسب و کارهای بین¬المللی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی و تبیین مؤلفه¬های هوش هیجانی به عنوان پیش¬بین¬های ایجاد کسب و کارهای بین¬المللی دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی و تبیین مؤلفه¬های هوش هیجانی به عنوان پیش¬بین¬های ایجاد کسب و کارهای بین¬المللی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و تبیین مؤلفه¬های هوش هیجانی به عنوان پیش¬بین¬های ایجاد کسب و کارهای بین¬المللی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی و تبیین مؤلفه¬های هوش هیجانی به عنوان پیش¬بین¬های ایجاد کسب و کارهای بین¬المللی :
تعداد صفحات :۴۲
هوش هیجانی به بررسی تأثیر تناسب اعمال در روابط اجتماعی و ارتباطات روانی و عاطفی در شرایط خاص میپردازد. یعنی اینکه فرد در شرایط مختلف بتواند به بهبود شرایط و ارتقای وضعیت اجتماعی و روانی خود بپردازد.پژوهش حاضر، مؤلفههای هوش هیجانی را به عنوان پیشبینهای کسب و کارهای بینالمللی مورد بررسی قرار داده است. جامعهی آماری پژوهش حاضر دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران در نظر گرفته شدند که با استفاده از روش نمونهبرداری خوشهای تعداد ۳۶۴ دانشجو دانشگاه تهران انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات پژوهش پرسشنامه هوش هیجانی استاندارد بار- آن و پرسشنامهی سنجش ایجاد کسب و کارهای بینالمللی MET استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل دادههای پژوهش از روش تحلیل ممیز و در بخش اعتباریابی از همبستگی پیرسون استفاده شد. نتایج به دست آمده فرضیهی پژوهش را تأیید کرد. به بیان دیگر، از روی متغیرهای هوش هیجانی میتوان در ابتدا وضعیت کارآفرینی و نرخ تشکیل کسب و کارهای بینالمللی را اندازهگیری نمود، سپس به بررسی و پیشبینی ایجاد کسب و کارهای بین المللی پرداخت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.