مقاله راهکارهای توسعه ی صادرات کالاهای فرهنگی درعصر جهانی شدن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله راهکارهای توسعه ی صادرات کالاهای فرهنگی درعصر جهانی شدن دارای ۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله راهکارهای توسعه ی صادرات کالاهای فرهنگی درعصر جهانی شدن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله راهکارهای توسعه ی صادرات کالاهای فرهنگی درعصر جهانی شدن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله راهکارهای توسعه ی صادرات کالاهای فرهنگی درعصر جهانی شدن :
تعداد صفحات :۴۶
نظر به اینکه فعالیتهای بخش فرهنگ بسیار گسترده و متنوع است و طیف وسیعی از نمایش، خواندن کتاب، هنرهای تجسمی، میراث فرهنگی و …. را شامل میشود، لذا بررسی وضعیت فعالیتهای کالاهای فرهنگی و آگاهی از عوامل تأثیرگذار در واردات و صادرات آنها در جهت تبیین و تحلیل مسائل اقتصادی بخش فرهنگ با در نظر گرفتن ویژگیهای جهانیشدن و در نهایت ارائهی مدل و راهکارهای مناسب در جهت بهبود صادرات محصولات فرهنگی ضروری مینماید. نتایج حاصل از آزمون آماری نشان میدهد: مقدار (R2 = 0/974) بدین معنی است که تقریباً ۹۸ درصد از واریانس توسعهی صادرات کالاهای فرهنگی به وسیلهی مؤلفهی جهانیشدن تبیین میشود که در مجموع عدد بسیار بالایی به شمار میآید. مقدار (R2 =0/974) نشاندهندهی این است که مدل رگرسیون به خوبی میتواند برای پیشبینی استفاده شود. آزمون F برابر با ۱۸۴۹/۴۸۶ میباشد که با توجه به سطح معنیداری مشاهدهشده ۰۰۰/۰ است. میتوان گفت بین متغیر مستقل و وابسته یک رابطهی کاملاً خطی وجود دارد. در نهایت اینکه نتایج حاصل از اجرای این پژوهش نشان میدهد، ضریب بتا مربوط به مؤلفههای سیاستهای حمایتی دولت، منفی است. با مراجعه به آمار t و سطوح معنیداری میتوان قضاوت کرد که این مؤلفه نمیتواند پیشبینیکنندهی توسعهی صادرات کالاهای فرهنگی در شرایط جهانیشدن باشد. از سوی دیگر میزان بتای محاسبهشده در مورد مؤلفههای شناخت بازارهای جهانی، ابراز آمیختهی بازاریابی P8، قوانین و مقررات و آزادسازی تجاری مثبت میباشد که در این میان بتای محاسبه شده در مورد آزادسازی تجاری در جایگاه نخست، شناخت بازارهای جهانی در جایگاه دوم، قوانین و مقررات در جایگاه سوم و در نهایت در جایگاه چهارم ابزار آمیخته بازاریابی قرار دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.