مقاله بررسی تجربی خواص خمشی تیرهای ساندویچی با رویههای از جنس چندلایههای فلز- الیاف
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تجربی خواص خمشی تیرهای ساندویچی با رویههای از جنس چندلایههای فلز- الیاف دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تجربی خواص خمشی تیرهای ساندویچی با رویههای از جنس چندلایههای فلز- الیاف کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی خواص خمشی تیرهای ساندویچی با رویههای از جنس چندلایههای فلز- الیاف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تجربی خواص خمشی تیرهای ساندویچی با رویههای از جنس چندلایههای فلز- الیاف :
تعداد صفحات :۱۳
کاربرد سازههای ساندویچی در سازههایی که وزن در آنها اهمیت زیادی دارد، مثل هواپیماها، قایقها و قطارهای تندرو در حال افزایش است. انتخاب مناسب جنس هسته و رویهها از نکات مهم در طراحی سازههای ساندویچی است. امروزه استفاده از رویههای فلزی یا کامپوزیتی رایج است. اما، هریک از این مواد معایبی دارند که کاربرد آنها را محدود میسازد. از این رو، چندلایههای فلز- الیاف با داشتن خواص مکانیکی مناسب که تلفیقی از خواص فلزها و کامپوزیتهای الیافی است، میتوانند جایگزینی مناسب برای سازههای ساندویچی سنتی باشند. در این پژوهش، رفتار تیرهای ساندویچی با رویههای از جنس چندلایههای آلومینیم- الیاف شیشه زیر بار خمشی بررسی شد. برای انجام آزمونهای تجربی سه گروه نمونه با رویههای با لایهچینی متفاوت شامل AL/GE(0-90)/GE(90-0)/AL، AL/GE(0-90)/AL/GE(90-0) و GE(0-90-0-90-90-0-90-0) و هستههای از جنس اسفنج پلییورتان با چگالی kg/m340 ساخته و آزمایش شدهاند. نتایج بهدست آمده نشان میدهد، سازههای ساندویچی با رویههای از جنس چندلایههای فلز- الیاف توزیع مناسبتری از بار را روی کل سازه ایجاد میکنند و پیوستگی ساختاری آنها تا پایان مرحله فشردگی کامل هسته بهخوبی حفظ می شود. اتصال خوب لایه کامپوزیتی و هسته اسفنجی از دیگر نکاتی است که ظرفیت تحمل بار سازه را افزایش میدهد. در بخش تحلیلی نیز با استفاده از روش کلاسیک، نمودارهای نیرو- جابهجایی در ناحیه کشسان، برای هریک از نمونهها بهدست آمد. مقایسه نتایج تحلیلی و تجربی نشان میدهد، خرابی در تیرهای ساندویچی با رویههای از جنس چندلایههای فلز- الیاف به دلیل بزرگتربودن ناحیه کشسانی، دیرتر شروع میشود، پیشبینی تحلیلی در ناحیه بزرگتری منطبق بر نتایج تجربی است و مدل تحلیلی رفتار این تیرهای ساندویچی را بهخوبی پیشبینی میکند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.