مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش و هوش هیجانی با کیفیت زندگی کاری (مورد مطالعه کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره))
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش و هوش هیجانی با کیفیت زندگی کاری (مورد مطالعه کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش و هوش هیجانی با کیفیت زندگی کاری (مورد مطالعه کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش و هوش هیجانی با کیفیت زندگی کاری (مورد مطالعه کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره))،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش و هوش هیجانی با کیفیت زندگی کاری (مورد مطالعه کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)) :
تعداد صفحات :۱۸
پپژوهش حاضر به منظور بررسی رابطه بین مدیریت دانش و هوش هیجانی با کیفیت زندگی کاری انجام شده است. روش تحقیق از نظر شیوه گردآوری اطلاعات توصیفی از نوع همبستگی و از نظر هدف کاربردی بوده است. جامعه آماری پژوهش را کلیه کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)به تعداد ۶۲۴ نفر تشکیل دادهاند. حجم نمونه مطابق با جدول مورگان برابر با ۲۳۴ نفر برآورد شد و این تعداد به شیوه نمونهگیری تصادفی ساده از بین جامعه آماری انتخاب شده است. ابزار گردآوری دادهها، سه پرسشنامه استاندارد در مقیاس پنج ارزشی لیکرت با عناوین پرسشنامه کیفیت زندگی کاری والتون (۱۹۷۳) با ضریب پایایی ۸۶/۰، پرسشنامه هوش هیجانی برادبری و گریوز (۲۰۰۵) با ضریب پایایی ۸۲/۰ و پرسشنامه مدیریت دانش شرون لاوسون (۲۰۰۴) با ضریب پایایی ۸۸/۰ بوده است. دادههای گردآوری شده به کمک آزمونهای K-S و رگرسیون چندگانه از طریق نرمافزار آماری SPSS-22 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج به دست آمده نشان داد که ۱- بین مدیریت دانش با کیفیت زندگی کاری رابطه معناداری وجود دارد و مدیریت دانش ۱/۶۷ درصد از تغییرات کیفیت زندگی کاری را از طریق ابعاد خلق دانش، ذخیره دانش، سازماندهی دانش، کسب دانش، کاربرد دانش و انتشار دانش تبیین میکند. ۲- بین هوش هیجانی با کیفیت زندگی کاری رابطه معناداری وجود دارد و هوش هیجانی ۷/۶۱ درصد از تغییرات کیفیت زندگی کاری را از طریق ابعاد خودمدیریتی، خودآگاهی، مدیریت رابطه، آگاهی اجتماعی تبیین میکند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.