مقاله بررسی و تحلیل شاخصهای عملکرد آموزشی دانشگاه علوم دریایی به روش BSC- TOPSIS
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی و تحلیل شاخصهای عملکرد آموزشی دانشگاه علوم دریایی به روش BSC- TOPSIS دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی و تحلیل شاخصهای عملکرد آموزشی دانشگاه علوم دریایی به روش BSC- TOPSIS کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و تحلیل شاخصهای عملکرد آموزشی دانشگاه علوم دریایی به روش BSC- TOPSIS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی و تحلیل شاخصهای عملکرد آموزشی دانشگاه علوم دریایی به روش BSC- TOPSIS :
تعداد صفحات :۲۴
در عصری که صاحبنظران دانشگاهی به آن عصر دانایی و دانش محوری لقب دادهاند، بسیاری از فنون و تکنیکهای بهکار رفته در سازمانهای تجاری، مانند مهندسی مجدد فرایندها، مدیریت کیفیت جامع، بهبود مستمر، مدل کارت امتیازی متوازن، مورد پذیرش دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی قرار گرفتهاند. هدف از این پژوهش تعیین جنبههای مهم ارزیابی عملکرد دانشگاهها در راستای چشمانداز آموزش عالی با استفاده از کارت امتیازی متوازن و اولویتبندی شاخصهای ارزیابی عملکرد دانشگاهها به روش تاپسیس فازی میباشد. جامعه آماری تحقیق، اساتید و مسئولین آموزشی دانشگاه علوم دریایی میباشند. به منظور جمعآوری دادهها با مصاحبه حضوری و استفاده از تجارب و نظرات مدیران دانشگاهها به تعیین فاکتورهای اصلی موفقیت، شاخصها و اهداف کلان موسسات آموزشی که در راستای هم میباشند پرداخته شده است. نتایج تحقیق نشان میدهد که رتبه یک شاخصهای ارزیابی عملکرد در مؤسسات آموزش عالی با محوریت دانشگاه علوم دریایی؛ مربوط به «گرایشهای جدید تحصیلات تکمیلی»، رتبه دوم «رشد اعتبارات پژوهشی» و رتبه سوم به «رشد امکانات و فضاهای آموزشی» اختصاص یافت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.