مقاله مدل‌سازی قابلیت اطمینان وسایل نقلیه هدایت‌شونده خودکار در سیستم‌های تولید سلولی: حل با استفاده از الگوریتم جستجوی فاخته با مرتب‌سازی جواب‌های نامغلوب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مدل‌سازی قابلیت اطمینان وسایل نقلیه هدایت‌شونده خودکار در سیستم‌های تولید سلولی: حل با استفاده از الگوریتم جستجوی فاخته با مرتب‌سازی جواب‌های نامغلوب دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل‌سازی قابلیت اطمینان وسایل نقلیه هدایت‌شونده خودکار در سیستم‌های تولید سلولی: حل با استفاده از الگوریتم جستجوی فاخته با مرتب‌سازی جواب‌های نامغلوب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل‌سازی قابلیت اطمینان وسایل نقلیه هدایت‌شونده خودکار در سیستم‌های تولید سلولی: حل با استفاده از الگوریتم جستجوی فاخته با مرتب‌سازی جواب‌های نامغلوب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل‌سازی قابلیت اطمینان وسایل نقلیه هدایت‌شونده خودکار در سیستم‌های تولید سلولی: حل با استفاده از الگوریتم جستجوی فاخته با مرتب‌سازی جواب‌های نامغلوب :

تعداد صفحات :۲۵

امروزه به‌کارگیری قابلیت اطمینان در سیستم‌های تولید سلولی با استفاده از وسایل نقلیه هدایت‌شونده خودکار (AGV) یکی از مهم‌ترین مباحث برای بهبود راندمان سیستم‌های تولیدی است. در این مقاله یک مدل ریاضی چندهدفه به‌منظور کاهش هزینه‌های تولید و جابجایی قطعات در دو حالت درون‌سلولی و بین سلولی و به دنبال آن افزایش قابلیت اطمینان وسایل نقلیه هدایت‌شونده خودکار ارائه شده است. فرض می‌شود که وسایل نقلیه هدایت‌شونده خودکار که وظیفه جابجایی درون‌سلولی را بر عهده دارند، دارای یکی از دو نوع نرخ خرابی وایبل و نمایی در هر سلول هستند. همچنین وسایل نقلیه هدایت‌شونده خودکار بین سلولی از نرخ خرابی ثابت تبعیت می‌کنند. قابل توجه است که همه انتقالات درون‌ و بین سلولی تنها توسط وسایل نقلیه هدایت‌شونده خودکار صورت می‌گیرند و در صورت خرابی همه AGV‌ها سیستم تولید متوقف می‌شود. از آنجائی که امکان محاسبه قابلیت اطمینان در حالت نرخ خرابی وایبل وجود ندارد، از شبیه‌سازی برای برآورد قابلیت اطمینان در این حالت استفاده می‌شود. در ادامه برای اعتبار سنجی، چندین مثال عددی به‌صورت تصادفی تولید و برای حل آن‌ها از دو الگوریتم فرا‌ ابتکاری الگوریتم جستجوی فاخته با مرتب‌سازی جواب‌های نا مغلوب (NSCS) و الگوریتم چندهدفه علف‌های هرز (MOIWO) استفاده می‌شود. در انتها از روش تکنیک ترکیبی سلسله مراتبی و تاپسیس (AHP-TOPSIS) به‌منظور انتخاب الگوریتم کاراتر بر اساس به‌کارگیری چند معیار چندهدفه به‌صورت هم‌زمان استفاده می‌شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.