مقاله نقش کارکردهای سبک تفکر بر یادگیری خودراهبر و گرایش به تفکر انتقادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش کارکردهای سبک تفکر بر یادگیری خودراهبر و گرایش به تفکر انتقادی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش کارکردهای سبک تفکر بر یادگیری خودراهبر و گرایش به تفکر انتقادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش کارکردهای سبک تفکر بر یادگیری خودراهبر و گرایش به تفکر انتقادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش کارکردهای سبک تفکر بر یادگیری خودراهبر و گرایش به تفکر انتقادی :
تعداد صفحات :۲۱
هدف: هدف این پژوهش، بررسی نقش کارکردهای سبک تفکر بر آمادگی برای یادگیری خودراهبر و گرایش به تفکر انتقادی بود. روش: روش پژوهش توصیفی از نوع علی–مقایسه ای بود. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بودند. ۲۱۴ نفر از دانشجویان با استفاده از روش نمونهگیری طبقهای نسبی انتخاب شدند. به منظور جمعآوری اطلاعات، از پرسشنامههای کارکردهای سبک تفکر، آمادگی برای یادگیری خودراهبر و گرایش به تفکر انتقادی استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل دادهها، علاوه بر شاخصهای آمار توصیفی (میانگین، انحراف معیار، فراوانی،درصد فراوانی و ضریب همبستگی پیرسون)، از روشهای آمار استنباطی (MANOVA ,X2) استفاده شد. یافته ها: نتایج آزمون خی دو نشان داد که بین ترجیح کارکردهای سبک تفکر کل دانشجویان تفاوت معناداری وجود دارد اما بین ترجیح کارکردهای سبک تفکر دانشجویان دختر و پسر تفاوت معنادار نبود. همچنین نتایج آزمون تحلیل واریانس عاملی نشان داد که از لحاظ کل مقیاس آمادگی برای یادگیری خودراهبر و گرایش به تفکر انتقادی بر اساس جنسیت و ترجیح کارکردهای سبک تفکر تفاوت معناداری وجود ندارد. نتیجه گیری: با توجه به اینکه ترجیحدرصد قابل توجهی از دانشجویان، سبک تفکر قانونگذار میباشد و همچنین با توجه به عدم تفاوتهای جنسیتی در ترجیح کارکردهای سبک تفکر و عدم رابطه این سبکها با آمادگی برای یادگیری خودراهبر و گرایش به تفکر انتقادی انطباق، سازگاری روش های یاددهی با این مشخصه های یادگیری در دانشجویان پیشنهاد میگردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.