مقاله مقایسه کیفیت خدمات ارائه شده در باشگاه‌های ورزشی (بدنسازی و آمادگی جسمانی) دولتی و خصوصی شهر تهران از دیدگاه مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مقایسه کیفیت خدمات ارائه شده در باشگاه‌های ورزشی (بدنسازی و آمادگی جسمانی) دولتی و خصوصی شهر تهران از دیدگاه مشتریان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه کیفیت خدمات ارائه شده در باشگاه‌های ورزشی (بدنسازی و آمادگی جسمانی) دولتی و خصوصی شهر تهران از دیدگاه مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه کیفیت خدمات ارائه شده در باشگاه‌های ورزشی (بدنسازی و آمادگی جسمانی) دولتی و خصوصی شهر تهران از دیدگاه مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه کیفیت خدمات ارائه شده در باشگاه‌های ورزشی (بدنسازی و آمادگی جسمانی) دولتی و خصوصی شهر تهران از دیدگاه مشتریان :

تعداد صفحات :۲۴

هدف این پژوهش، بررسی و مقایسه کیفیت خدمات باشگاه­های ورزشی دولتی و خصوصی شهر تهران از دیدگاه مشتریان بود. روش پژوهش حاضر، توصیفی و از نوع پیمایشی بود که به شکل میدانی انجام شد. بدین منظور ۴۱۷ نفر از مشتریان باشگاه­های ورزشی (بدنسازی و آمادگی جسمانی و ایروبیک) دولتی و خصوصی (۲۰۵ نفر از باشگاه­های دولتی و ۲۱۲ نفر از باشگاه­های خصوصی) که حداقل شش ماه سابقه فعالیت ورزشی در این باشگاه­ها را دارا بودند، با استفاده از روش نمونه­گیری خوشه­ای به عنوان نمونه تحقیق انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه­ای چین لیو (۲۰۰۸) بود که روایی محتوایی و صوری آن توسط اساتید متخصص تأیید و پایایی ابزار از طریق ضریب آلفای کرونباخ به دست آمد (۹۱/۰= α). برای تجزیه و تحلیل داده­ها، از آزمون tمستقل و من ویتنی استفاده شد. بررسی یافته­های پژوهش نشان داد که تفاوت معنی­داری در کیفیت خدمات ارائه شده در باشگاه­های ورزشی خصوصی و دولتی در شهر تهران از دیدگاه مشتریان وجود دارد (۰۰۱/0P<).همچنین، تفاوت معنی­داری در مؤلفه­های کیفیت خدمات از جمله موارد کیفی ملموس، اعتماد، پاسخگوئی، اطمینان و همدلی در باشگاه­های ورزشی دولتی و خصوصی وجود داشت (۰۰۱/0P<). در تمامی مؤلفه­های مذکور، کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در باشگاه­های خصوصی بهتر از باشگاه­های دولتی بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.