مقاله شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه‌های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
17 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه‌های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه‌های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه‌های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه‌های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی(مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام) :

تعداد صفحات :۲۱

هدف این پژوهش شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی در میان کاربران رسانه‌های اجتماعی با استفاده از تکنیک برنامه ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی(LFPP) می‌باشد. پژوهش از نظر روش پیمایشی و از نظر هدف کاربردی می باشد. در فرایند پژوهش، با مرور پژوهش‌های پیشین و همچنین بهره‌گیری ازنظرات خبرگان، ابتدا ۳۰ متغیر تأثیرگذار بر قصدخرید شناسایی گردید. سپس این متغیرها در قالب پرسشنامه‌ ای در اختیار چند نفر از خبرگان حوزه بازاریابی قرار گرفت و از میان ۳۰ متغیر مذکور، ۱۰ متغیر با توجه به وزن و اهمیتشان استخراج گردیدند. این ۱۰ متغیر در قالب پرسشنامه‌ای فازی جهت رتبه بندی در اختیار نمونه تحقیق که ۱۵ نفر از کاربران رسانه‌های اجتماعی بودند قرار گرفت و درنهایت این متغیرها از طریق نرم‌افزار گمز وزن دهی و رتبه‌بندی گردیدند. نتایج پژوهش نشان میدهد که متغیرهای اعتماد، امنیت، ادراک از قیمت به ترتیب بیشترین اهمیت را از دید کاربران دارا هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.