مقاله بررسی شاخص های روانسنجی پرسشنامه بازاریابی تجربی برندهای ورزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی شاخص های روانسنجی پرسشنامه بازاریابی تجربی برندهای ورزشی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی شاخص های روانسنجی پرسشنامه بازاریابی تجربی برندهای ورزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی شاخص های روانسنجی پرسشنامه بازاریابی تجربی برندهای ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی شاخص های روانسنجی پرسشنامه بازاریابی تجربی برندهای ورزشی :

تعداد صفحات :۱۸

امروزه با توجه به شیوه‌های جدید تکنولوژی، در اختیارگذاشتن اطلاعات گوناگون برای مشتری و تنوع در انتخاب آنان، بازاریابی نیز دچار تغییرات بسیاری شده ‌است. یکی از شیوه‌های نوین بازاریابی جهت پاسخگویی به این نیازها، بازاریابی تجربی است. بازاریابی تجربی فرایند شناسایی و رسیدگی به نیازهای مشتری، به روشی سودآور است و برای مشتری هدف از طریق ارتباطات دوسویه‌ ارزش افزوده ایجاد می‌کند. هدف از این پژوهش بررسی شاخص‌های روانسنجی پرسشنامه بازاریابی تجربی در جامعه مشتریان برندهای ورزشی بود. پرسشنامه برروی یک نمونه ۳۴۰ نفری از مشتریان برندهای ورزشی اجرا شد. شاخص‌های روانسنجی با روش آماری متناسب با آن تعیین گردید. نتایج به‌دست آمده از روش تحلیل عاملی و چرخش واریمکس پنج عامل بازاریابی تجربی را نشان داد. ۸ شاخص با عامل اول همبستگی بالاتر از ۳۳۳/۰، ۵ شاخص روی عامل دوم دارای بار عاملی بیش از ۴۴۷/۰، ۵ شاخص روی عامل سوم دارای بار عاملی بالاتر از ۵۱۰/۰، ۵ شاخص روی عامل چهارم دارای بار عاملی بالاتر از ۳/۰ و ۴ شاخص نیز روی عامل پنجم دارای بار عاملی بالاتر از ۳۴۵/۰ بودند همچنین ساختار پرسشنامه برازش قابل‌قبولی با داده‌ها دارد و کلیه شاخص‌های نیکویی برازش، مدل را تأیید می‌کنند. ضریب پایایی (۸۸۵/۰) در حد رضایب‌بخش بود. با توجه به شاخص‌های روانسنجی محاسبه‌شده، این پرسشنامه می‌تواند برای ارزیابی بازاریابی تجربی برندهای ورزشی مناسب باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.