مقاله تبیین جامعهشناختی تأثیر تبلیغات سایتهای اینترنتی بر رفتار اقتصادی کاربران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تبیین جامعهشناختی تأثیر تبلیغات سایتهای اینترنتی بر رفتار اقتصادی کاربران دارای ۴۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تبیین جامعهشناختی تأثیر تبلیغات سایتهای اینترنتی بر رفتار اقتصادی کاربران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین جامعهشناختی تأثیر تبلیغات سایتهای اینترنتی بر رفتار اقتصادی کاربران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تبیین جامعهشناختی تأثیر تبلیغات سایتهای اینترنتی بر رفتار اقتصادی کاربران :
تعداد صفحات :۴۹
چکیده در این مقاله به تبیین جامعهشناختی تأثیر اقناع تبلیغات سایتهای اینترنتی بر رفتار اقتصادی کاربران زنجانی پرداخته میشود. از اینرو برمبنای نظریهی زمینهاى مایرز و آویسون، نظریهی سرمایهی ارتباطى جیمز کلمن، و نظریهی تکمله پُل لازارسفلد و رابرت مرتن، مسیرِ فرضیههای پژوهش مَدنظر قرار میگیرند. بنابراین با تکیه بر نظرسنجی و مراجعه به کاربران تبلیغات سایتهای اینترنتی در بین ۳۶۸ نفر از کاربران زنجانی با استعانت از قواعد تعیین حجم نمونه بهعنوان نمونهی آماری و براساس روش نمونهگیری خوشهای چند مرحلهای و سهمیهای، بهطور تصادفی از بین مناطق مسکونی شهر زنجان انتخاب گردیدند. متعاقباً با استفاده از پرسشنامهی هدایت شده، دادههای مورد نیاز جمعآورى و بهکمک مجموعهی آمارى براى علوم اجتماعى (SPSS) پردازش شده است. یافتههای تحقیق نشان میدهد که با تأثیِر بهم پیوستهی متغیرهاى تأثیرگذار، مقدار ۵۹% تغییر در میزان رفتار اقتصادی (y) قابل تبیین است. بعبارتی با توجه به تجربهی پیشین کاربران از سایتهای اینترنتی و میزان جاذب بودن سایتهای اینترنتی، با تکیه بر اعتماد بالا به سایتهای اینترنتی و نیز میزان رضایتِ کاربران از منبع سایتهای اینترنتی برمبناى ارتقاء اقناع سایتهای اینترنتی، هرقدر کاربران پسرِ غیرشاغل با حجم پائین اعضاء خانواده، از میزان تمایل بالائى در استفاده از سایتهای اینترنتی برخوردار باشند، آنگاه میزان رفتار اقتصادی کاربران در فضاى تبلیغاتِ سایتهای اینترنتی بیشتر مىگردد. اما نکتهی حائز اهمیت در تبیین مسئلهی آسیبشناختی فرهنگی و اقتصادی اقناع تبلیغات سایتهای اینترنتی، این است که با ظهور هویتهای مقاوم درقالب شبکههاى اجتماعی موجود در در جامعهی شبکهاى، این هویتهای جدید در سه حوزه یعنی آسیبشناسی هویتِ مشروعیت بخش، آسیب شناسی هویتِ مقاومت، و آسیبشناسی هویتِ برنامهدار، با آسیبهای جدی فرهنگی و اقتصادی روبرو مىشوند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.