مقاله ارزیابی درونی و بهبود کیفیت برنامه درسی در گروه های آموزش مهندسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارزیابی درونی و بهبود کیفیت برنامه درسی در گروه های آموزش مهندسی دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی درونی و بهبود کیفیت برنامه درسی در گروه های آموزش مهندسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی درونی و بهبود کیفیت برنامه درسی در گروه های آموزش مهندسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی درونی و بهبود کیفیت برنامه درسی در گروه های آموزش مهندسی :

تعداد صفحات :۳۴

برنامه‌های درسی به عنوان یکی از مهمترین عناصر و دروندادهای نظام آموزشی به شمار می‌روند. امروزه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی درصدد هستند تا با استفاده از روش‌های مختلف به ارزیابی کیفیت برنامه درسی در گروه‌های آموزشی پرداخته، به نقاط ضعف و قوت آن‌ها پی برده و اقدامات مناسبی را در جهت اصلاح و بهبود کیفیت آن انجام دهند که یکی از این روش‌ها اجرای فرایند ارزیابی درونی در سطح گروه‌های آموزشی می‌باشد. این پژوهش با هدف بررسی وضعیت برنامه‌درسی در۸۰ گروه‌ آموزشی مهندسی دانشگاه‌های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سراسر کشور براساس نتایج حاصل از ارزیابی درونی انجام شده است. روش تحقیق مقاله حاضر تحلیل اسنادی و فرا- تحلیل می‌باشد و کیفیت برنامه‌درسی در گروه‌های مذکور با استفاده از ۵ ملاک و۴۰ نشانگر مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته‌است. نتیجه ارزیابی ملاک‌ها و نشانگرهای این عامل در گروه‌های مذکور نشان دهنده مطلوبیت نسبی آن می‌باشد. در خاتمه پیشنهادهای اساسی برای بهبود کیفیت برنامه‌درسی در گروه‌های آموزشی مهندسی ارائه شده‌است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.