مقاله ارائه یک روش ابتکاری برای طراحی خطوط شبکه حمل ونقل همگانی با استفاده از الگوریتم تولید مسیر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائه یک روش ابتکاری برای طراحی خطوط شبکه حمل ونقل همگانی با استفاده از الگوریتم تولید مسیر دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه یک روش ابتکاری برای طراحی خطوط شبکه حمل ونقل همگانی با استفاده از الگوریتم تولید مسیر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه یک روش ابتکاری برای طراحی خطوط شبکه حمل ونقل همگانی با استفاده از الگوریتم تولید مسیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائه یک روش ابتکاری برای طراحی خطوط شبکه حمل ونقل همگانی با استفاده از الگوریتم تولید مسیر :
تعداد صفحات :۲۱
طراحی شبکه حملونقل همگانی کارآمد، یکی از ابزارهای مؤثر مدیران شهری برای پاسخگویی به نیاز جابجایی در شهرها است. کارآمدی شبکه حملونقل همگانی وابسته به شیوه طراحی آن است. طراحی شبکه حملونقل همگانی از مسائل پیچیده در برنامهریزی حملونقل است که پژوهشگران همواره تلاش کردهاند با استفاده از روشهای ابتکاری ساده به حل این مسائل بپردازند. الگوریتم تولید مسیر یکی از روشهای ابتکاری است که با استفاده از اصلاح مسیرهای حملونقل همگانی در یک شهر، کارآمدی شبکه حملونقل همگانی آن شهر را افزایش میدهد. در این مقاله روش جدیدی برای طراحی شبکه حملونقل همگانی مبتنی بر این الگوریتم پیشنهاد میشود که معیار فاصله برای هر دو گره از مسیر و معیار کمینه زمان سفر را نیز درنظر میگیرد و تلاش میشود تا با بهبود بیشتر شرایط برای کاربران، جواب مسأله به شرایط واقعی نزدیکتر شود. این روش پیشنهادی در قالب یک برنامه رایانهای پیادهسازی و برای شبکه سوفالز مورد آزمایش قرار میگیرد. نتایج تحلیل حساسیت و در نظر گرفتن پارامترهایی همچون اشتراک کمانها در مسیرهای شبکه نشان میدهد که طراحی مسیرها با روش پیشنهادی توانسته تعداد مسیرها در شبکه را برای پوشش تقاضای برابر تا ۷۰ درصد کاهش داده و طول همپوشانی مسیرها در شبکه را نیز تا ۳/۱ کاهش دهد. این روش میتواند ابزاری برای سیاستگذاران باشد تا با طرح دقیقتر شبکه براساس نیاز کاربران گامی مؤثر در جهت افزایش سهم حملونقل همگانی بردارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.