مقاله ارائه رویکردی نوین جهت شناسایی و رفع گلوگاههای ظرفیتی در شبکههای ریلی (مطالعه موردی: شبکه راه آهن ایران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائه رویکردی نوین جهت شناسایی و رفع گلوگاههای ظرفیتی در شبکههای ریلی (مطالعه موردی: شبکه راه آهن ایران) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه رویکردی نوین جهت شناسایی و رفع گلوگاههای ظرفیتی در شبکههای ریلی (مطالعه موردی: شبکه راه آهن ایران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه رویکردی نوین جهت شناسایی و رفع گلوگاههای ظرفیتی در شبکههای ریلی (مطالعه موردی: شبکه راه آهن ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائه رویکردی نوین جهت شناسایی و رفع گلوگاههای ظرفیتی در شبکههای ریلی (مطالعه موردی: شبکه راه آهن ایران) :
تعداد صفحات :۲۴
هدف از پژوهش حاضر، ارائه روشی نوین جهت شناسایی و رفع گلوگاههای ظرفیتی در شبکههای ریلی است. بر مبنای اطلاعات سیرگاههای شبکه ریلی و ماتریس تقاضای مبادی-مقاصد، فرآیند تخصیص بار در شبکه با استفاده از دو رویکرد متفاوت انجام میگردد: در رویکرد اول، الگوریتمی تحت عنوان «تخصیص جزئی بار با لحاظ ظرفیت شبکه» ارائهشده است. این الگوریتم باهدف شناسایی سیرگاههای بحرانی (گلوگاههای ظرفیتی) شبکه ریلی پیشنهاد میشود. رویکرد دوم، باهدف تعیین اهمیت نسبی گلوگاههای ظرفیتی و اولویتبندی رفع آنها پیشنهادشده است. در این رویکرد، از روش تخصیص همهیاهیچ (بدون لحاظ ظرفیت سیرگاهها) جهت تعیین جریان بار در محورهای مختلف شبکه ریلی استفاده میگردد. بهمنظور اولویتبندی گلوگاههای ظرفیتی، شاخصی تحت عنوان «شدت گلوگاهی» ارائهشده است. این شاخص نشانگر پتانسیل مسیرهای دربرگیرنده سیرگاهها، برای عبور تقاضای بار مبادی-مقاصد مختلف است. جهت ارزیابی روش پیشنهادی در پژوهش حاضر، شبکه ریلی ایران موردبررسی قرار گرفت. کلیه اطلاعات تقاضا و ظرفیت شبکه جمعآوری شدند و با استفاده از روش پیشنهادی، گلوگاههای ظرفیتی شناسایی و اولویتبندی گردیدند. نتایج پژوهش حاکی از آن است که رفع ۱۰ گلوگاه اولویتدار شبکه ریلی کشور، میتواند منجر به افزایش تقاضای جذبشده به شبکه ریلی به میزان ۷/۴ میلیون تن گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.